×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر نخعی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خبر داد: آماده شدن ۱۶۸ حوزه امتحانی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای امتحانات پایه دوازدهم


مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۱۶۸ حوزه امتحان نهایی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم در این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده شده است.


علیرضا نخعی در بازدید از حوزه های امتحانی ناحیه یک و دو خرم آباد با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم متوسطه اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور از هفدهم خردادماه به‌صورت حضوری در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در امتحانات نهایی پایه دوازدهم متوسطه در استان لرستان حدود ۱۸ هزار داوطلب در ۱۶۸ حوزه جهت برگزاری آزمون حضور پیدا می‌کنند افزود: تمام تلاش و جدیت برنامه‌ریزی ما تضمین سلامت دانش‌آموزان است که در همین راستا اقداماتی جهت کاهش تراکم در حوزه های برگزاری آزمون انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: در حوزه‌های برگزاری آزمون جهت رعایت فاصله اجتماعی دانش‌آموزان به دو گروه روزهای زوج و فرد تقسیم شده و تعداد حوزه‌ها به دو برابر افزایش پیدا می‌کنند که به‌طور میانگین در هر حوزه ۵۳ نفر دانش‌آموز حضور دارند.

وی بیان کرد: در شهرستان‌های لرستان با توجه به تراکم بالای دانش‌آموزان عمدتاً از سالن‌های ورزشی جهت برگزاری آزمون‌ها استفاده می‌شود.
نخعی گفت: در تمامی حوزه‌های آزمون ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به‌اندازه کافی وجود دارد و هم‌چنین ضدعفونی محل آزمون‌ها قبل و بعد از حضور دانش‌آموزان با نظارت دانشگاه علوم‌پزشکی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان علاوه‌بر حضور نمایندگانی از علوم‌پزشکی در مراکز آزمون بسیج و هلال‌احمر نیز پای کار هستند که بتوانیم سلامت دانش‌آموزان را تضمین کنیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: از والدین دانش‌آموزان تقاضا داریم دانش‌آموزانی که علائمی از بیماری دارند را به مسئول حوزه‌های برگزاری آزمون یا مدرسه اطلاع بدهند که در همین راستا برای دانش‌آموزان احتمالی با علائم بیماری اتاق ایزوله پیش‌بینی شده‌است.

نخعی با بیان اینکه والدین نگران سلامت فرزندان‌شان نباشند، اظهار داشت: در تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون فاصله‌گذاری اجتماعی حداقل ۲ متر و پروتکل‌های بهداشتی رعایت‌شده و از والدین تقاضا داریم در ورودی محل‌های برگزاری آزمون ازدحام نشود و از توقف در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری آزمون خودداری کنند./ روابط عمومی آپ لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false