×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رای دادن و انتخاب مجدد دکتر مقصودی نشان از کارآمدی و رضایت عمومی مردم از ایشان: کیوان رباطی روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


درک، فهم و شعور اجتماعی و سیاسی، هم می تواند ذاتی باشد، هم اکتسابی! با تکرار و انتخاب مجدد دکتر مقصودی برای دور دوم، بیشتر می توان به درک و شعور و هوش بالای مردم بروجرد پی برد.

با توجه به فرهنگ عامه مردم و جا افتادن این موضوع که نمایندگان لرستان به دلیل ناکارآمدی و عدم رضایت مردم معمولا «یک بار مصرف» می باشند؛ انتخاب مجدد دکتر مقصودی، هم نشان از درک و شعور و هوش بالای مردم دارد و هم نشان از کارآمدی، توانمندی و رضایت عمومی مردمِ با صفای بروجرد از این «اَبَر زنِ لرستانی» می باشد.

رای دادن و انتخاب مجدد دکتر فاطمه مقصودی یعنی رای دادنِ مردم فهیم بروجرد به پیشرفت و آبادانی، توسعه و تعالی و رشد و بالندگی بروجرد در تمام زمینه ها است.

رای دادن و انتخاب مجدد دکتر فاطمه مقصودی یعنی رای دادن مردم فهیم بروجرد به ادامه سیاستها، برنامه ها، تکمیل پروژه ها، احیای صنایع ورشکسته، راه اندازی کارخانه ها و به حرکت درآوردن چرخ صنعت و اقتصاد بروجرد است.

رای دادن و انتخاب مجدد دکتر مقصودی یعنی رای به ریشه کنی بیکاری و اشتغال کامل تحصیلکردگان و جوانان جویای کارِ مردمِ دیار بروجرد است.

ضمن تبریک و شاد باش به نماینده منتخب و مردم شریف و عالِم بروجرد؛ دکتر مقصودی نماینده ی پیگیر و کار کشته این شهرستان باید با تمام وجود به اعتماد مردم پاسخ مثبت داده و تمام توان و قدرت خود را صرف مرتفع نمودن مشکلات و معضلاتی که از گذشته تا کنون مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، نمایند، چرا که لیاقت این مردم بیشتر آن چیزی است که تصور می گردد.

در شرایطی که میزان مشارکت در بروجرد به پایین ترین حد ممکن در ۴۵ سال گذشته رسیده بود و مردم بیشتر بخاطر ارج نهادن به زحمات بی شائبه این بانوی با غیرت پای صندوق های رای آمده و نام مقصودی را بار دیگر در تاریخ انتخابات بروجرد به ثبت رساندند، دکتر مقصودی اگر جان خود را هم فدای مردمی که برایش سنگ تمام گذاشتند، کند، باز هم کم است و از این پس باید وقت و انرژی بیشتری صرف انجام کارهای عقب افتاده مردم نماید.

به امید فردایی روشن و درخشش روز افزون نام «بروجرد» در پهنای جغرافیای لرستان و سرزمین عزیز ایران با ظهور و حضور قدرتمند سرکار خانم دکتر فاطمه مقصودی در جایگاه واقعی و بحق نمایندگی مردم در مجلس!/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. robati

    احسنت به ابر بانوی لرستان، این پیروزی و برد شیرین مبارکتان باد

  2. ناشناس

    والله خوشم هت روی خیلیا کم کردی 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😁😁🙏🏻

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false