×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
true
رد صلاحیت نمایندگان قابل و توانمند «خدابخشی و مقصودی» خیانت در حق مردم مظلوم لرستان است: کیوان رباطی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان



با نزدیک شدن به خط پایان دوره یازدهم نمایندگی مجلس شورای اسلامی قصد داشتم با نوشتن مرقومه ای نمایندگانی که از دیدگاه نگارنده جزو نمایندگان تلاشگر، مردمی و پاسخگو بودند را معرفی و از زحمات آنان از جانب مردم تقدیر و تشکر نمایم، «در فرصت مناسب این کار انجام خواهد شد» که با کمال تعجب دو تن از این عزیزان که جزو بهترین نمایندگان این دوره لرستان هستند توسط هیات اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه خود رد صلاحیت شدند!

باید دید که دولت سیزدهم چه خوابی برای مجلس دوازدهم دیده است که با کمک هیات های اجرایی خود قصد بیرون راندن نیروهای قوی، قَدَر و توانمند فعلی مجلس که الحق والانصاف هم برای حوزه انتخابیه خود و هم برای سایر نقاط و شهرهای استان سنگ تمام گذاشته و شبانه روز در خدمت مردم بودند و مردم نیز از عملکرد آنان راضی هستند، را دارند.

با جرات می توان گفت عملکردِ دولت سیزدهم خصوصا در انتصابات و عزل و نصب ها، عملکردی غیر قابل دفاع و بسیار ضعیف است. چرا که این دولت از صدر تا ذیل در مناصب مدیریتی و کارشناسی، از مدیران و نیروهایی استفاده نموده که نه دارای تخصص لازم در آن جایگاه بوده اند، نه دارای تجربه کافی در پست های مورد نظر هستند و متاسفانه باید گفت که فقط جایگاه‌ها را تصاحب نموده اند و با گذشت دو سال از عمر دولت، تورم و رکود اقتصادی بی سابقه ویژگی اصلی و مصداق عدم کارایی، اثر بخشی و بهره وری نیروهای منصوب شده این دولت است.

از دیده هیچ انسان عادل و منصفی پوشیده نیست که دکتر محمد خدابخشی نماینده ای با لیاقت و توانمند و در حد نمایندگان تراز اول مجالس و ادوار مجلس است و عملکرد، نفوذ، لابیگری و توانایی ایشان در پیگیری و حل مسائل و مشکلات مختلف مردم حوزه انتخابیه خود و دیگر نقاط استان، این جوان انقلابی و ولایت مدار را در زمره نمایندگان شاخص و مشهور مجلس فعلی قرار داده است و مایه مباهات و افتخاری برای مردم لرستان و قوم بزرگ لُر می باشد.

سرکار خانم دکتر مقصودی نیز انصافا جزو پیگیرترین نمایندگان این دوره از مجلس است که نگارنده در فضای مجازی و حقیقی شاهد تلاشهای بی وقفه و شبانه روزی ایشان بوده و به عنوان یک شیر زن لرستانی با وجود سابقه کم در مجلس خوش درخشید و با عملکرد و سخنرانی های خود در صحن مجلس، مردم لرستان و قوم لُر را با کارنامه درخشان خود سربلند نمود.

همه می دانند که تفکر سیاسی نگارنده و دکتر خدابخشی یکی نیست و ایشان نماینده خرم آباد هم نیست و هیچ گونه منافع شخصی نیز برای نگارنده نداشته است.« منافع عمومی برای استان داشته است» ولی در این شرایط نابسامان اقتصادی، مشکلات عدیده مردم و محرومیت بی سابقه لرستان در مقایسه با استانهای دیگر، ما نیاز به نمایندگانی داریم که سر و گردنی با سایر نمایندگان مجلس آینده داشته باشند تا با نفوذ و توانمندی خود بتوانند کِشتی بر گِل نشسته لرستان را از آب بیرون بکشند و در راستای حل مشکلات و محرومیت استان فریاد برآورند و ندای تظلم خواهی سر دهند.

چه اتفاقی قرار است در مجلس دوازدهم بیفتد؟ آیا قرار است مجلس دوازدهم نیز مانند دولت سیزدهم برای یک دست شدن و یا هماهنگ شدن با دولت و با هر قیمتی از نیروهای خودی انتخاب شوند.؟! آیا یک دست شدن قوا به نفع مردم است یا همسو بودن مجلس و دولت به ضرر مردم است.؟! باید منتظر ماند و نقش دولت در انتخاب نیروهای مورد اعتماد خود در مجلس آینده را نظاره گر شد.

حال مردم ستمدیده لرستان از هیات اجرایی و هیات نظارت انتخابات استان و شهرستان ها انتظار دارند نه بخاطر مطامع و سیاست ها و جلب نظر بالا دستان بلکه بخاطر رنج و ستمی که چندین سال است بر فرو دستان این مرز و بوم مستولی گشته و لرستان را از نظر فقر، بیکاری، تورم و سایر ناهنجاری های اجتماعی از جمله خودکشی، خوسوزی، سرقت، طلاق، قتل و … جزو بالاترین آمارهای کشور قرارداده است، واقع بینانه و نه با عینک سیاسی کاری، سیاست بازی و منفعت شخصی، کاندیداهای با لیاقت و توانمندِ استانمان همچون دکتر خدابخشی و دکتر مقصودی را تایید نموده و از تایید کاندیداهای ضعیف و ناتوان و بی نام نشان جدا خود داری نمایند که در پیشگاه خداوند متعال در برابر این مردم مظلوم و بی دفاع مسئولند و باید نسبت به تک تک افراد بیکار و بی خانمان استان لرستان پاسخگو باشند. قطعا گناه مظلومیت و محرومیت لرستان بر گردن کسانی است که خواسته و ناخواسته و با عمل و قلم خود بر طبل محرومیت لرستان می کوبند./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. علی

    تشکر از دولت ریس جمهور خوب کار ی کرده ۸ سال به فکر فامیل خودشان بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false