×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
عزل و نصب کارکنان حق قانونی مدیران کل است:دکتر رومی پور مسئول کمیته سیاسی حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه لرستان تشریح کرد

در واکنش به لغو ابلاغ اعضای مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه لرستان، علی گودرزیان دبیرمجمع فرهنگیان، ضمن اعتراض به تصمیم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، هرگونه اظهار نظر در این باره را به تصمیم نشست فوق العاده ی حزب موکول کرد.

یک روز بعد از نشست فوق العاده ی حزب، دکتر علی رومی پور، مسئول کمیته سیاسی حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه لرستان گفت:
مدیرکل حق عزل و نصب کارکنان خود را دارد.

دکتر علی رومی پور با اشاره به عزل چهارتن از اعضای مجمع فرهنگیان لرستان درسی ام مرداد ماه گفت:
عزل و نصب همکاران یک پروسه ی طبیعی است و حق قانونی یک مدیراست اما آنچه می تواند پیام ناخوشایندی به جامعه منتقل کند این است که بخواهیم با یک تشکل صنفی- سیاسی رسمی و قانونی برخوردی قهرآمیز صورت بگیرد.

وی گفت: در لغو ابلاغ چهارتن از همکاران ما در یک روز، ناخواسته چنین شائبه ای ایجاد شد به همین جهت بهتراست مواظب تصمیم گیری هایمان باشیم.

سرپرست سابق معاون پژوهش آموزش و پرورش ناحیه ی یک گفت:
آموزش و پروش یک نهاد علمی – فرهنگی و بستر رشد جامعه پذیری است بی شک بیش از نهادهای دیگر به دقت، دوراندیشی و تصمیمات مدبرانه نیاز دارد و انتظار ما از مدیرکل آ پ این است که به عنوان متولی مهمترین دستگاه فرهنگی استان، خود ایشان، تشکل های مدنی را تقویت کند.

وی گفت : اعضای محترم مجمع فرهنگیان لغو ابلاغ شده آقایان دکتر اسماعیل زاده ، سرکارخانم کرمی و جوان بسیار فعال رسانه ای جناب محسن امیری خواه از باسوادترین و شاخص ترین و پرنفوذ ترین های همکاران فرهنگی ما هستند چرا باید جوری عمل شود که شائبه ایجاد گردد؟

وی گفت: اعضای مجمع متشکل از چهرهای علمی و کنشگران فرهنگی -اجتماعی شناخته شده و دارای ظرفیت بالایی هستند استفاده از این ظرفیت هافرصتی برای بهبود امر تعلیم و تربیت در استان است و لغو ابلاغ این همکاران ما را شگفت زده کرد چرا احتمالا مدیرکل محترم از توان دوستان و همکاران خود خبرداشته است.

مسئول کمیته ی سیاسی حزب مجمع اسلامی فرهنگیان گفت: جناب آقای زینی وند از دوستان همفکر ماست، موفقیت ایشان موفقیت همه است خلاف نظر برخی ها که به شکلی مسئله را شیطنت آمیزعنوان می کنند که جناب زینی وند با مجمع فرهنگیان استان درتقابل است ما شائبه تقابل را نمی پذیریم.

وی در ادامه عنوان کرد: مجمع هرگز قصد تقابل با ایشان را ندارد و اتفاقا توصیه ی ما این است که ایشان با سعه ی صدربیشتری پذیرای مشارکت تشکل های صنفی- سیاسی در امور آموزشی باشند و از ظرفیت بالای این تشکل ها دربهبود کیفیت آموزشی استفاده کنند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false