×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قرارگاه رفع محرومیت در استان لرستان فعال می‌شود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به لزوم تشکیل قرارگاه رفع محرومیت گفت: در استان ظرفیت‌های خوبی در راستای محرومیت‌زدایی داریم ولی نمی‌توانیم به درستی استفاده کنیم که در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی باید پای کار بیایند.

احمدرضا دالوند معاون عمرانی استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه کارگروه محرومیت‌زدایی کنگره ملی شهدای استان استان با اشاره  به نامگذاری شعار سال از طرف مقام معظم رهبری اظهار داشت: نامگذاری سال مبنی تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین از طرف مقام معظم رهبری برای استان لرستان  دو موضوع مهم تولید واشتغال بسیاراهمیت دارد چرا که استان در این دو زمینه بسیارمشکل داریم.
وی افزود: نامگذاری سال تحت عنوان “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” فرصت بسیار مناسبی برای مسئولان استان لرستان است که با برنامه‌ریزی و برداشتن گام‌های محکم و استوار بتوانیم نتایج خوبی در پایان سال در رابطه با تولید و اشتغال ارائه بدهیم.
معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به کارگروه محرومیت‌زدایی کنگره ملی شهدای لرستان عنوان کرد: یکی از موضوعات اساسی کنگره شهدا بحث محرومیت‌زدایی است که در این راستا باید اقداماتی انجام شود که خوشبختانه در این زمینه اعتبارات بسیار خوبی پیش‌بینی شده است.
وی نام‌گذاری اماکن و پروژه‌های مهم به نام شهدا گامی در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: در نظر داریم تمامی پروژه‌های عمرانی استان به نام شهدای استان متبرک و مزین شود، به طور یقین این نامگذاری سبب خیر و برکت پروژه‌ها می‌شود.
دالوند گفت: به‌زودی طرحی تحت عنوان قرارگاه محرومیت‌زدایی در استان اجرا می‌شود و براساس این طرح در گام اول روستاهای با ظریب محرومیت بالا در شهرستان‌های مختلف شناسایی و اقدامات لازم جهت محرومیت‌زدایی به صورت متمرکز انجام می‌شود، خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی اعتبارات خوبی جهت محرومیت‌زدایی دارند ولی کارها به صورت پراکنده انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر محرومیت‌زدایی در روستاها در نظر داریم در بحث زیرساخت‌ها و همچنین بحث اقتصاد و اشتغال  روستاییان با یک  بسیج و جهادعمومی ورود کنیم.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false