×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قلبی که برای لرستان می تپد!


قلب تنها عضو موثر و مهم بدن هر موجود زنده «سیستم» است که کار اصلی آن خون رسانی به سایر اعضا و زنده ماندن و حیات سیستم است!

دکتر یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در طول دوران سه سال و اندی نمایندگی خود خصوصا در زمینه بهداشت و درمان که حوزه تخصص وی می باشد، اگر گفته شود نقش یک قلب تپنده را نه تنها در حوزه سلامت مردم حوزه انتخابیه خود بلکه در سلامت مردم استان لرستان ایفا نموده است در مورد ایشان غلو نشده است.

پزشکی که خود و همسرش فوق تخصص قلب بوده و نیازی به مادیات و حقوق نمایندگی مجلس ندارند و صرفا رفع مشکلات و خدمت صادقانه به مردم زادگاه و هم تبارانش نیاز واقعی و دغدغه اصلی این پزشک حاذق است.

بدون اغراق صداقت، یکرنگی، مهربانی، تواضع و پیگیری بی منتِ مشکلات مردم از ویژگی های بارز این نماینده محبوب مجلس است.

وقوع انقلاب و تحولی عظیم و بی سابقه در شبکه بهداشت و درمان سلسله و دلفان، عملکرد مثبت و قابل قبول در ایجاد و توسعه راهها و جاده های درون و برون استانی حوزه انتخابیه، تکمیل و به بهره برداری رساندن سد بزرگ تاج امیر در دهه فجر امسال که نقش بسزایی در سلامت، سهولت عبور و مرور و رونق اقتصاد و کشاورزی مردم منطقه را دارد، از عمده ترین عملکرد این نماینده مردمی است.

نگارنده قصد تخریب یا زیر سوال بردن خدمات و زحمات هیچ یک از نمایندگان اسبق و کاندیداهای این دوره از مجلس سلسله و دلفان را ندارد ولی الحق والانصاف با شناختی که از روحیات و خدمات ارزنده و قابل ستایشی که از دکتر ابراهیمی دارد، ایشان را نماینده ای مردمی، قابل، جدی و سمج در مقام پیگیری دانسته که در صورت تکرار مجدد وی در سلسله و دلفان غوغا به پا خواهد کرد.

در لرستان نمایندگانی داشتیم که به محض اخذ رای مردم و ورود به مجلس «حاجی حاجی مکه» پشت سر خود را نگاه نکرده و حتی جواب تلفن بستگان نزدیک خود را هم ندادند!

اما نماینده ای همچون دکتر ابراهیمی که باید گفت با عملکرد درخشان و بی سابقه خود در ۵۰ سال گذشته، خود را وقف مردم نموده است، از انصاف به دور است ایشان را در نیمه راه رها کرده و به کسی رأی داد که انجام کارهای شخصی را به کارهای عام المنفعه ترجیح دهد.

ان شاالله در سلسله نوشتار بعدی جهت تنویر افکار عمومی و شناخت بیشتر این نماینده محبوب و مردمی با انتشار عملکرد و خدمات بی سابقه و ارزشمندی که در حوزه های مختلف امور اقتصادی، زیربنایی، کشاورزی و … داشته اند در خدمت مردم مهمان نواز و صادق سلسله و دلفان خواهیم بود./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    الحق و والانصاف نماینده ای شایسته ، پیگیر و مردمی است، شک نکنید مجددا رای خواهد آورد چون مردم قلبا دوستش دارند

  2. ناصر غلامرضایی

    دکتر ابراهیمی آدم خوب و پیگیری هست اما بزرگترین مشکل ایشان این است که اولا دفتر قوی ندارد که برایش برنامه ریزی کند دوما اطلاع رسانی خوب در مورد کارهایش ندارد به اینخاطر بیشتر مردم سلسله ودلفان نمیدانند او چه کارهایی انجام داده است

  3. ناشناس

    ایشان برا خود و طرفدارانش رانت و جایگاه ایجاد نموده که اتفاقا در بخش سلامت استان کاملا نمود داشته…اگر لازمه تا مستند بگیم برا تنویر افکار عمومی….

  4. ناشناس

    من نسبتی با این نماینده و پزشک زحمت کش و پر تلاش ندارم ولی خدمات ایشان را در فضای مجازی دنبال کرده ام ، مخصوصا در رابطه با احقاق حقوق بازنشستگان و اجرای طرح همسان‌سازی حقوق آنها خیلی تلاش کرد تا جایی که با جمع آوری بیش از دویست امضا ازنمایندگان قید دو فوریت را برای طرح لایحه در صحن علنی مجلس گرفت ولی متاسفانه رئیس مجلس آنرا مسکوت گذاشت و با روی کار آمدن دولت فعلی آنرا به دولت مسترد نمود ، بازنشستگان کشوری و لشکری این خدمات ارزشمند ایشان را فراموش نخواهند کرد

  5. عالیخانی

    انسان شریفی هستند.. تنها نماینده ای که پیگیر سلامت برادرم شدند بدون اینکه خانواده درخواستی داشته باشند فقط از دوستان شنیده بودند.. برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

  6. ناشناس

    سلام اتفاقا به قول خودشون انقلابیون آتش به اختیار دارن خیلی علیه ابراهیمی صحبت میکنند پس نتیجه میگیریم قطعا نماینده خوبیه😂😂😂

  7. ناشناس

    ایشان همیشه پیروز است چون زندگیش
    وقف نجات انسانهاست درمقوله انتخابات
    باید گفت این شکست و پیروزی مختص
    رای دهندگان است واقعیت این است
    این مردد میان تمام کاندیداهای استان
    یک سروگردن بالاتر است چون خدمتش
    به مردم راقبل ازورودبمجلس آغاز نموده
    خدمت به خلق درذات اوست چون بخوبی دریافته راه خدا ازمیان مردم
    میگذرد

  8. ناشناس

    دکتر ابراهیمی
    با ویزیت مریض هایش
    به آنها و همراهانشان آرامش می داد
    نسخه هایش شفا بخش مریض ها بود.
    از وقت استراحت خودشان برای مریضهایش می گذاشت.
    درود بر دکتر ابراهیمی
    💐💐💐💐💐💐

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false