×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
نظام بودجه بندی عادلانه نیست؛ لزوم تخصیص ردیف بودجه برای استان‌های سیل زده


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان / نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سیل ویرانگر سال  ۹۸ همچنان زیرساخت‌های لازم اصلاح نشده است، درخواستمان از رییس محترم مجلس این است که ردیف بودجه خاصی را برای استان‌های سیل زده اختصاص دهند.

یحیی ابراهیمی، نماینده مردم سلسله و دلفان و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ گفت: استان لرستان جاذبه های گردشگری زیادی دارد ولی متاسفانه سهم این منطقه در گردشگری بسیار ضعیف است. انتظارمان از مسئولین این است که توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند.
وی با بیان اینکه خرم آباد تنها مرکز استانی است که به شبکه ریلی وصل نیست افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز مشکلات زیادی وجود دارد در هر یک از این شهرستان ها یک بیمارستان وجود دارد که تعداد تخت‌خواب‌های آن نسبت به جمعیت آن شهرستان ۵۰ درصد کمتر است. امسال تلاش کردیم تا تجهیزات و امکانات خوبی را به این بیمارستان‌ها اورده و تعداد متخصصین را افزایش دادیم که البته کافی نیست و باید توسعه بیمارستان در این شهرستان‌ها را جدی بگیریم.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: پس از سیل ویرانگر سال  ۹۸ همچنان زیرساخت‌های لازم اصلاح نشده است، درخواستمان از رییس محترم مجلس این است که ردیف بودجه خاصی را برای استان‌های سیل زده اختصاص دهند.
ابراهیمی با تاکید بر اینکه نظام بودجه بندی ناعادل است افزود:  در بودجه سال ۱۴۰۰ به ظاهر استان لرستان بودجه خوبی داشته ولی در عمل اینگونه نیست. سهم‌ استان ما در بودجه سال ۱۴۰۰ خوب لحاظ شده ولی در اعتبارات عمرانی کمتر از آنچه که باید اعمال شود لحاظ شده که حق استان لرستان این نیست بنده نیز به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان لرستان سعی داریم مواردی که اعتبار کمی برای این استان در نظر گرفته شده است را اصلاح کنیم.خاله ملت/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false