×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آمریکا در مقابله با ایران کم آورده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه آمریکا مقابل ایران کم آورده است، گفت: فرزندان شهدا باید در فع مشکلات جامعه مطالبه‌گر باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، سردار مرتضی کشکولی در جمع پاسداران فرزند شهید استان در سخنانی با بیان اینکه تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دفاع مقدس ۷۱۰ شهید پاسدار را تقدیم انقلاب کرده است، اظهار کرد: همچنین این تیپ هزار و ۹۲۰ بسیجی شهید و ۵۷۰ سرباز شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

پیام شهیدان نفی ترس و اندوه است

وی، گفت: از مجموع شش هزار و ۲۰۰ شهید لرستان، سه هزار و ۲۰۰ شهید مربوط به سپاه و بسیج استان است که عمدتاً جوان بوده‌اند، ۲۹ درصد این شهدا متأهل بوده‌اند، ۴۲ درصد آنها بین ۱۶ تا ۲۰ سال سن داشته‌اند و ۲۹ درصد نیز ۲۱ تا ۲۵ سال سن داشته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تأکیدات و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شهدا، عنوان کرد: زیباترین حرف‌ها و وصف‌ها در رابطه با شهدا در قرآن و روایات ذکر شده است.

سردار کشکولی در ادامه با بیان اینکه شهدا با جان و مال خود از اسلام دفاع کرده‌اند و بعد از اینکه شهید می‌شوند با نطق خود از اسلام دفاع می‌کنند و پیام دارند، تصریح کرد: پیام شهیدان نفی ترس و اندوه است.

وی با تاکید بر اینکه قبل از همه فرزندان شهید باید به صدای شهید گوش بدهند، بیان داشت: ما نیز باید صدا و نطق شهید را بشنویم و به آن عمل کنیم.

راه شهدا همچنان روشن و پر فروغ است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه ما هیچ ضعفی را نباید در مسیر شهدا داشته باشیم، تصریح کرد: هر ضعفی داشته باشیم از راه شهید جدا شده‌ایم، در این راه نیز استقامت نیاز است و همه باید پایداری کنیم.

سردار کشکولی با بیان اینکه فرزندان شهدا باید پیشگام راه شهدا باشند و ما را دنبال خود بکشانند، عنوان کرد: همه شهدا در وصیت نامه خود نوشته‌اند که ما آمده‌ایم که اسلام بماند و همه گفته‌اند که به دستور امام برای دفاع از میهن به جبهه آمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای دین و ولایت جان خود را عطا کردند، ادامه داد: ۴۰ سال بوده که در تمام سختی‌ها، تنگناها و فشارهای دنیای مادی راه شهدا همچنان روشن و پر فروغ است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه ملت ما با هدایت‌های مقام معظم رهبری نطق شهید و صدای شهید را می‌شنود و پیام شهید را درک کرده است، بیان داشت: در راه و مسیر شهدا نباید خسته شویم و از هیچ چیزی ترس و اندهی نداشته باشیم.

آمریکا مقابل ایران کم آورده است

سردار کشکولی با اشاره به اینکه فرزندان شهدا باید دیر تر از همه خسته شوند و همچنان محکم باشند، بیان داشت: فرزند شهید باید مطالبه گر باشد و هر انحرافی به خاطر این بوده که نطق و پیام شهید را نشنیده‌ایم و از مسیر شهید منحرف شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا گره گشا باشند و حلال مسائل باشند، افزود: آمریکا به اندازه کل جهان سلاح، مهمات، بمب و… دارد، اما در برخورد با ایران کم آورده و همواره اعلام می‌کند که در حال جنگ با ایران هستیم و این در حالیست که هیچ غلطی نکرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد: آمریکا می‌داند شهدای ما چه کسانی بوده‌اند و می‌داند که شهید مدافع حرم با دست خالی می جنگد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه ما شهید را نمی‌شناسیم و معرفت به شهید نداریم و باید در این زمینه تبلیغ انجام دهیم، بیان داشت: باید تعهد به شهید بیشتر شود و باید در این مسیر مقاومت کنیم.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false