×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
آیا لرستان تاکنون نماینده داشته؟!

چند سوال از مردم نجیب و با اصالت لرستان….
۱- از ابتدای انقلاب استان لرستان و به تفکیک شهرهای لرستان چند نماینده داشته اند؟
۲-میزان دارایی و سرمایه هر کدام قبل و بعد از نمایندگی چه تفاوتی کرده است؟
۳- اقوام و اطرافیان آنها چه استفاده ها و چه رانت هایی از موقعیت این نماینده ها بدست آورده اند؟
۴-چند نفر از این نمایندگان صاحب کارخانه، زمین های تجاری یا کشاورزی، ویلا، باغ و شرکتهای خصوصی و… شده اند؟
۵- چند نفرشان بعد از نمایندگی هم پست ها و سمت های مهم ملی یا استانی داشته اند؟
۶- چند نفرشان از اول تا کنون با مردم صادقانه و رو راست بوده اند و بر عهد و پیمان خود باقی مانده اند؟
۷- چند نفرشان یا خودشان یا اطرافیانشان دارای حاشیه های تاسف بار و مهلک و تعجب آور بوده اند؟
۸- چند نفرشان به معنی واقعی نخبه علمی و شخصیت ممتاز و برجسته و تاثیرگذار بوده اند؟
۹- چند نفرشان در مجلس باعث افتخار لرستان و موکلین و بر عکس چند نفرشان با گفتار و رفتار موجب سرافکندگی و آبروریزی برای مردم محجوب و فهیم لرستان بوده اند و موجب استهزاء رسانه ها و سایر نماینده ها و…گردیده اند؟
۱۰- چند نفرشان قدرت ارائه طرح های کارشناسی و ضروری و محکمه پسند در مجلس داشته اند و چند نفرشان در صحن مجلس فعال و پویا و صاحب ایده و نظر و دارای قدرت تجزیه وتحلیل درمورد طرح ها و لوایح و… بوده اند؟
۱۱- چند نفرشان به معنی واقعی کلمه دغدغه لرستان را داشته اند و به جای زد و بند و سیاسی کاری و سیاست بازی وکیل الرعایا بوده اندو…؟
و کلام آخر و پیشنهاد مهم و دلسوزانه به مردم لرستان…… همه ما کم و بیش باخبریم که تعداد زیادی از نمایندگان ادوار مجلس به خاطر موقعیتی که بواسطه رای مردم بدست آورده اند، از رای مردم لرستان سکوی پرشی برای خود و اطرفیان ساخته اند و در استان های دیگر کارخانه و شرکت و تجارت های پرسودی به راه انداخته اند و صاحب املاک و مستغلات و دارای های وافری شده اند…
واقعا این بار مردم لرستان هم قسم شوند حتی یک رای هم به این گونه افراد که رای را از لرستانی ها گرفته اند اما علی رغم سیل بیکاران و لشکر محرومان و مستضعفان لرستانی در سایر استانها سرمایه گذاری کرده اند حتی یک رای هم به اینها ندهند، مگر به یک شرط… که کارخانه ها و شرکت ها و سرمایه گذاری های خود را به این استان محروم منتقل نموده وتعهد نمایند که تعداد زیادی از جوانان بیکار لرستانی را درکارخانه ها وشرکت های خود به کار بگمارند… و میزان سرمایه و دارایی خود را شفاف اعلام نمایند. و دارایی خود راجهت رونق اقتصاد لرستان بکار بگیرند و فقط به اندازه معقول و متعارف دنبال نفع شخصی باشند.
درغیر اینصورت اگرحاضرنشوند کارخانه ها وشرکت ها وسرمایه گذاری های خود را به لرستان منتقل نمایند به هیچ وجه مردم به آنها رای ندهند. و آنها را تحریم نمایند…
آیا واقعا با عقل و انصاف سازگار است که اکثریت نمایندگان سابق لرستان که ازمردم این استان رای گرفته اند استانهای دیگر و جوانان مناطق دیگر را بهره مند نموده و از طرف دیگر لرستان و مردم شهرهای لرستان از روی ناچاری آواره ی اقصی نقاط کشور شوند و انواع توهین ها و تحقیرها را تحمل کنند؟
واقعا مردم این بار تامل و تفکر کنند و سوابق و لواحق را بسنجند و تحلیل نمایند وگرنه افسوس ها وحسرت ها مسلسل وار تداوم خواهد یافت…
حمید مهدوی فر

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false