×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اتمام تدریس‌ها تا پایان اردیبهشت/هیچ محتوای درسی حذف و یا به سال آینده منتقل نمی‌شود

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تاکید بر اتمام تدریس تا پایان اردیبهشت گفت: هیچ محتوای درسی حذف و یا به سال آینده منتقل نمی‌شود.

به گزارش پژواک لرستان، مهدی نوید ادهم از تشکیل دوجلسه فوق العاده شورای عالی آموزش و پرورش از طریق ویدیو کنفرانس به دلیل حساسیت موضوع ادامه فعالیت‌های آموزشی و برگزاری امتحانات خبر داد و اظهار کرد: در این دو جلسه ابعاد مختلف موضوع بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش تاکید دارد معلمان تمام محتوای درسی را تدریس کنند و هیچ محتوایی حذف و یا به سال آینده منتقل نخواهد شد لذا معلمان اهتمام داشته باشند تا پایان اردیبهشت ماه کار تدریس دروس به پایان برسد.

نوید ادهم، برگزاری حضوری امتحانات را اولویت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: مدلی برای برگزاری امتحانات نهایی و مدلی هم برای امتحانات داخلی پیش بینی کردیم که البته به حضور و یا عدم حضور دانش آموزان و همچنین تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا بستگی دارد لذا ما پیشنهادات را به ستاد مذکور ارائه و مصوبه ستاد در این خصوص را ابلاغ خواهیم کرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش قدردان زحمات مسئولانه مدیران و معلمان در این ایام کرونایی و قبل از آن است. همچنین تدابیری برای برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری اندیشیده شده است که بستگی به تصمیم ستاد ملی کرونا دارد و کنکور نیز بیست روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار می‌شود هرچند این موضوع نیز در شرایط فعلی مبهم است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی اظهار کرد: اگر شرایط اقتضا کرد پیشنهاد می‌کنیم با تصویب شورای عالی استان‌ها، سال تحصیلی آینده از اواسط شهریور آغاز شود.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false