×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
احداث پارک بانوان در دانشگاه لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از احداث پارک بانوان در این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید حسام‌الدین حجازی معاون دانشجویی دانشگاه لرستان با بیان اینکه هر ساله از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به عنوان سرای دانشجویی مطرح است و در این راستا با توجه به شعار سال اهتمام و توجه بیشتری به سراهای دانشجویی معطوف شده است، بیان کرد: در حال حاضر ۸۹۰۰ دانشجو با احتساب مراکز آموزش عالی الشتر، پلدختر، نورآباد و کوهدشت در دانشگاه لرستان مشغول به تحصیل هستند.
وی با اشاره به اینکه در خوابگاه سایت کمالوند ۱۳۰۰ دانشجوی دختر ساکن هستند،  بیان کرد: با وزارت علوم رایزنی شده و قصد داریم در این سایت که چهار مجموعه خوابگاهی خواهران وجود دارد یک مجموعه پارک بانوان ایجاد کنیم که برآورد اولیه آن چهار میلیارد تومان است و چنانچه تخصیص داده شود می‌توان یک مجموعه رفاهی و تفریحی در شان دانشجویان ایجاد کنیم.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان خواهر در این سایت امکانات رفاهی و تفریحی خوبی ندارند.
حجازی اظهار کرد: در این پارک ویژه خواهران دانشجو فضای سبز، پیست دوچرخه‌سواری و … در نظر گرفته شده است.
وی عمده مشکلات دانشجویی را فقدان فضای تفریحی، قدیمی بودن موتورخانه‌ها و … عنوان کرد و با بیان اینکه در حال حاضر موتورخانه‌ها مخزنی است و باید این مهم بازسازی شود، اظهار کرد: سایت کشاورزی به پسران اختصاص دارد و ۱۰۰۰ دانشجو در آن ساکن هستند که با این جابجایی ۳۰۰ نفر دانشجویی که در خوابگاه‌های خودگردان بودند به این مجتمع انتقال داده شدند.
معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اضافه کرد: در سایت کشاورزی فضای مناسبی برای دانشجویان پسر به عنوان مثال زمین چمن طبیعی وجود دارد و طراحی چمن مصنوعی برای آنان نیز در دستور اقدام داریم.
حجازی با بیان اینکه خوابگاه ولیعصر(۱) در اختیار دانشجویان خواهر قرار دارد و سالن ورزشی آن چندمنظوره بوده که فقط مختص این دانشجویان است، خاطرنشان کرد: همچنین در خوابگاه ولیعصر ۳ دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا ساکن هستند که این خوابگاه دارای چمن مصنوعی برای استفاده آنان است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false