×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اصناف لرستان ظرفیت ادامه تعطیلی‌ها را ندارند


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: در لرستان ۵۶ هزار واحد صنفی دارای مجوز هستند که از این تعداد بیش از ۳۵ هزار واحد جز گروه‌های شغلی دو به بعد هستند و طی این مدت تعطیل بوده اند و آن‌ها دیگر ظرفیت ادامه تعطیلی‌ها را ندارند.

منوچهر اسبکو، رئیس اتاق اصناف لرستان اظهار داشت: اصناف لرستان طی سه هفته گذشته محدودیت‌های کرونایی را به خوبی رعایت کرده‌اند اما متاسفانه دولت به وعده‌های خود عمل نکرده‌است.
وی با بیان اینکه در لرستان ۵۶ هزار واحد صنفی دارای مجوز هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۳۵ هزار واحد جز گروه‌های شغلی دو به بعد هستند و طی این مدت تعطیل بوده اند و ادامه این تعطیلی‌ها در هفته جاری به معیشت و کسب و کار آنان آسیب جدی وارد می‌کند.
رئیس اتاق اصناف لرستان بیان کرد: اصناف لرستان ظرفیت ادامه تعطیلی‌ها را ندارند زیرا حمایت‌های دولت به خوبی در اختیار آنان قرار نمی‌گیرد.
اسبکو با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های استاندار شاهد هستیم که قرار است فرصت پرداخت معوقات بانکی تا ۶ ماه اینده عقب بیفتد، تصریح کرد: همچنین در دیداری که استاندار با سرپرست بانک‌های استان برگزار کرد از آنان خواست که در مورد برگشت زدن چک‌های بازاریان در ایام کرونا بیشترین همکاری را با اصناف داشته باشند.فارس/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false