×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
الیگودرز به شهرستان تمام الکترونیک تبدیل می‌شود



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل الیگودرز به یک شهرستان تمام الکترونیک یکی از مهمترین برنامه‌ها است.

دکتر محمد خدابخشی، نماینده مردم الیگودرز اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و صعب‌العبور شهرستان الیگودرز علی‌رغم دشواری‌های بسیار ادامه دارد.
وی با اشاره به برق رسانی به سایت‌های در دست احداث تلفن همراه شهرستان، تصریح کرد: به‌منظور عملیاتی کردن برق‌رسانی به سایت گلی چاس ۳۰۰ متر شبکه برق هوایی با کابل خودنگهدار و یک‌دستگاه پست هوایی ۲۵ کیلوولت آمپر احداث شد.
خدابخشی خاطرنشان کرد: با پیگیری و تلاش خودم و مسئولین ذی‌ربط یک سایت مخابراتی در منطقه گلی چاس از توابع ززوماهرو که فاصله آن تا مرکز شهرستان الیگودرز حدود ۱۵۰ کیلومتر بوده در حال احداث است.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس اضافه کرد: با راه‌اندازی آن، ۹ روستای دیگر از این بخش تحت پوشش آنتن دهی مطلوب تلفن همراه قرار می‌گیرند.
خدابخشی ادامه داد: پیگیری برای حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت نقاط جمعیت و تبدیل الیگودرز به یک شهرستان تمام الکترونیک، یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های کاری است.
وی عنوان کرد: کوهستانی و صعب‌العبور بودن برخی مناطق شهرستان و نبود راه دسترسی مناسب، خدمت رسانی در هر حیطه‌ای از جمله بهداشت و درمان، آموزش، برق رسانی و آبرسانی و … را تحت الشعاع قرار داده است.
این نماینده مجلس افزود: برای ایجاد سایت تلفن همراه در این مناطق علاوه بر انجام عملیات راه شکافی باید زیرساخت برق نیز ایجاد شود که با مشقات فراوان همراه است.ایسنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false