×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
انجام واکسیناسیون خودرویی توسط سپاه لرستان


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سیستم واکسیناسیون خودرویی از سوی سپاه استان برای افرادی که تمایل به حضور در مراکز بهداشتی ندارند، طراحی شده است.

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان صبح امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان اورژانس با حضور وزیر بهداشت، اظهار کرد: از روز نخست درگیری با کرونا فکر نکردیم پشتیبان علوم پزشکی هستیم بلکه خود را خط مقدمی برای پیگیری میدانی می‌دانستیم.
وی خاطرنشان کرد: تحلیل وضعیت روزانه مبتلایان و جانباختگان کرونا در استان همواره در سپاه لرستان انجام می‌شود، میانگین مبتلایان و متوفیان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی پیشرفته بسیار کمتر بوده است.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بیشترین متوفیان استان را در گروه بیماران دارای فشارخون و دیابت عنوان و تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود برای این گروه‌ها نیز اولویت ویژه جهت واکسیناسیون پیش‌بینی شود.
کشکولی بیان داشت: سیستم واکسیناسیون خودرویی از سوی سپاه استان طراحی شده برای افرادی که تمایل به حضور در مراکز بهداشتی ندارند، ضمن اینکه تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا همراه مجموعه درمان خواهیم بود.فارس/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false