×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
اولین جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد  برگزارشد



معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد گفت : با هدف بررسی فرم های نیاز سنجی و ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید اولین جلسه ساماندهی برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان :
معاون پژوهش و برنامه ریزی در خصوص هدف جلسه ساماندهی گفت : با هدف بررسی مسایل و مشکلات ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید، جلسه با حضور اعضا برگزار شده است .
علی رومی پور با تاکید بر وجود نیرو های حق التدریس در مقطع ابتدایی اظهار داشت : در مقطع ابتدایی نیروهای حق التدریس حضور دارند ، در نهایت در مقطع ابتدایی ساماندهی کلی وجود نخواهد داشت و ساماندهی ترمیمی خواهد بود .
رومی پور در خصوص وجود نیروهای مازاد در متوسطه اول افزود : در جنس رشته زن نیروهای مازاد وجود دارد در این راستا با توجه به تغییر تراکم می توان نسبت به رفع مشکل اقدام نمود .همچنین معاونت پژوهش و برنامه ریزی بر تکمیل فرم های ساماندهی نظارت خواهد داشت.
معاون پژوهش و برنامه ریزی ضمن بیان برنامه های حوزه متوسطه دوم تصریح نمود: با برنامه های خوب مشاوره ای که دراین مقطع صورت گرفته، هدایت دانش آموزان به رشته های فنی حرفه ای و معارف خوب صورت گرفته است، دربحث تراکم کلاسی اعداد و ارقام ارائه شده دراین مقطع به معیار اصلی نزدیک می باشد. درمقطع فنی وحرفه ای باتوجه نیاز سنجی به عمل آمده باید بین آمار دانش آموزان و نیروهای موجود تعادل لازم به عمل آید .
رومی پور در ادامه افزود : درحوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی باتوجه به تخصصی بودن رشته ها، تا بعد از ساماندهی، از نیروهای مازاد در سایر مقاطع استفاده خواهد شد همچنین کلاسهای کارگاهی برای همکاران تا قبل ازشروع سال تحصیلی برگزار می شود .

در این جلسه عبداله صیادی، مسئول فناوری و دبیر ستاد ساماندهی نیروی انسانی نیز با تاکید بر همکاری خوب مسئولین مقاطع گفت: همکاران مقاطع تحصیلی در صورت بروز هرگونه تغییر یا مشکل مربوط به ساماندهی در اسرع وقت دبیرخانه ساماندهی نیرو ی انسانی را مطلع نمایند .
در پایان جلسه، اعضاء کارگروه ساماندهی نیروی انسانی درخصوص مسائل ومشکلات ساماندهی سال ۹۸ نظرات وپیشنهاد خود را جهت بهبود این امر بیان کردند .

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false