×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
باشگاه‌های بدنسازی در لرستان فعالیت محدود داشته باشند


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: باشگاه‌های بدنسازی فعالیت محدود داشته باشند.

احمد گودرزیان، سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد در جلسه ستاد مدیریت کرونا بروجرد که در ۱۵ آذرماه در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه از وضعیت شهرستان نارنجی شده است از امروز گروه ۲ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
وی تصریح کرد: تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۹ صبح در سطح شهر و ورود خودروهای غیر بومی همچنان ممنوع است و در صورت ورود ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خاطرنشان کرد: تردد خودروهای غیربومی در سطح شهرستان در صورت بومی بودن فرد و سکونت داشتن در بروجرد بلامانع است.
گودرزیان اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی است کارکنان دستگاه‌های اجرایی ضروری و خدمات‌رسان مانند مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، هلال احمر و مانند آن‌ها با دو سوم ظرفیت کارکنان فعالیت خواهند کرد.
وی بیان کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی غیرضروری نیز با تشخیص مدیر مجموعه از ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان در محل کار استفاده کنند و سایر کارکنان به صورت دورکاری یا نوبت‌دهی انجام فعالیت داشته باشند.
سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: باشگاه‌های بدنسازی فعالیت محدود داشته باشند در حد ۱۰ نفر در هر تایم و به‌صورت انفرادی هم تمرین کنند در غیر اینصورت باشگاه متخلف پلمب می‌شود.
گورزیان عنوان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها توسط مشاغل احتمال محدود کردن ساعت مشاغل تا ساعت ۱۸ وجود دارد.ایسنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false