×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۴ میلیارد تومان برای رونق گردشگری در لرستان تصویب شد


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این استان تصویب شد.

سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: این اعتبار در جلسه کمیته اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان با هدف اجرای ۲ طرح اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های خرم آباد و بروجرد مصوب شد است.
وی اظهار داشت: در این راستا چهار میلیارد تومان به منظور ایجاد یک واحد اقامتگاه بوم‌گردی در شهر بروجرد شامل یک واحد اقامتی و رستوران سنتی، جذب و هزینه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود میزان اشتغالزایی مستقیم در این طرح ۲۵ نفر باشد.
وی افزود: همچنین ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای ایجاد یک اقامتگاه بوم‌گردی در منطقه “ده‌پیر” شهرستان خرم‌آباد هزینه خواهد شد که میزان اشتغالزایی مستقیم در این طرح نیز پنج نفر خواهد بود.
۱۴۲واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه خدمت می کنند که ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت از جمله این مراکز هستند.Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false