×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بیش از ۷۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کردند



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون میراث فرهنگی لرستان گفت: ۷۹ هزار و ۷۹۷ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردید.

اسکندر فلاح‌وند، معاون میراث فرهنگی لرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا در استان، بازدید مسافران نوروزی و گردشگران در شهرهای زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد که ۴۲ هزار و ۱۳۹ نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، ۲۳ هزار و ۸۰۲ نفر از جاذبه های طبیعی و ۱۳ هزار و ۸۵۶ نفر از جاذبه های دست ساز، پارک ها و بوستان ها بازدید کردند.
وی با اشاره به اقامت شش هزار و ۱۰۹ نفر در اقامتگاه های استان، افزود: سه هزار و ۲۰۲ نفر در هتل ها، هزار و ۴۴۸ نفر در مهمانپذیرها، ۹۴۹ نفر در اقامتگاه های بوم گردی و ۵۱۰ نفر در مجتمع گردشگری اقامت داشتند.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه در این مدت بازدید و بازرسی های مستمری از اقامتگاه ها در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفته است، گفت: در این مدت ۳۴۴ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی صورت گرفت که ۱۶ واحد تعطیل، ۹۱ واحد تذکر و ۴۹ واحد اقامتی نیز اخطار گرفتند.
فلاح وند خاطرنشان کرد: همچنین ۳۳۷ بازدید نظارتی از رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی و همچنین ۱۳۹ مورد بازدید از دفاتر نیز صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در ایام نوروز ۱۲ هزار و ۶۶۹ نفر گردشگر و مسافر نوروزی از قلعه تاریخی فلک الافلاک نیز بازدید کردند.MR
 

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false