×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تصویری که وزیر خارجه سوییس از اصفهان به دنیا نشان داد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ وزیر امور خارجه سوییس در سفرش به ایران به انگیزه بزرگداشت «یکصدمین سال حضور دیپلماتیک سوییس در ایران»، تصاویری از دیدارش از اصفهان را منتشر کرد و درباره این شهر نوشت: «به اصفهان، مرواریدی در خاورمیانه سفر کردم.»

ایگناتسیو کاسیس از ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه در ایران است. او با پروازی مستقیم از شهر بِرن به اصفهان رفت و از برخی آثار تاریخی این شهر دیدن کرد و در پایان هم با انتشار تصاویری از عالی قاپو، مسجد امام، میدان نقش جهان، سی و سه پل، بازار قیصریه، کلیسای جلفا و شیرینی‌های اصفهان، در حساب‌های کاربری‌اش در فضای مجازی نوشت: به اصفهان، مرواریدی در خاورمیانه سفر کردم. آشنایی با فرهنگ و ملت یک کشور شرط لازم برای روابط دیپلماتیک خوب است.

وزیر خارجه سوییس که هم‌اکنون در تهران است، بعد از حضور در مراسم یکصدمین سالگرد آغاز روابط دیپلماتیک دو کشور، با رییس‌جمهور، وزیر امور خارجه و برخی دیگر از مقام‌های عالی‌رتبه کشورمان با محور مذاکره درباره مسائل دوجانبه، منطقه‌ای، بین‌المللی و کانال مالی سوییس، دیدار خواهد داشت.

به باور کارشناسان گردشگری، در شرایطی که مرزها همزمان با شیوع ویروس کرونا بسته شده و روابط گردشگری در بسیاری از کشورها از جمله ایران به صفر رسیده است، سفر و دیدار مقام‌های عالی‌رتبه کشورها، اقدامی موثر برای ازسرگیری روابط و جلب اعتماد گردشگران خواهد بود.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false