×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تکذیب شایعه کودک‌ربایی در لرستان



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ طی روزهای اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر دزدیده شدن چند کودک در شهرهای لرستان، که طی پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شد این خبر کاملا کذب بوده و در راستای بر هم زدن آرامش خانواده‌ها منتشر شده است.

در روزهای اخیر شاهد بودیم که برخی خبرها در فضای مجازی منتشر می‌شود مبنی بر اینکه چند بچه توسط یک خانم و آقا در برخی نقاط شهر خرم‌آباد دزدیده شده‌اند.
این خبر باعث نگرانی برخی خانواده‌ها شده و احساس امنیت را در جامعه تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است.
با توجه به اهمیت موجود، این موضوع را از مراجع رسمی از جمله نیروی انتظامی و سایر مراجع امنیتی استعلام گرفتیم که مشخص شد تا کنون هیچ‌گونه گزارش رسمی مبنی بر دزدیده شدن بچه در شهر خرم‌آباد و استان لرستان اعلام نشده است و تمام خبرهای منتشر شده در این زمینه کذب محض است.
با توجه به تکذیب قاطع خبر دزدیدن بچه‌ها، به نظر می‌رسد انتشار این نوع خبرها صرفا برای تحت تاثیر قراردادن و نگران کردن خانواده‌ها و ایجاد حس ناامنی در جامعه است که شاید برخی افراد با نیت مشخص این کار را انجام داده‌اند و در این بین برخی از شهروندان نیز ندانسته اقدام به‌ پخش این خبرها می‌کنند.
از شهروندان گرامی خواهش داریم در مواجهه با این نوع خبرهای جعلی حساسیت بیشتری به خرج داده و تا زمانی که مراجع رسمی در این زمینه‌ صحبت نکرده‌اند نسبت به آن واکنشی نشان ندهند و بیهوده خود را نگران نکنند.Mr/فارس

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false