×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حضور معاون عمرانی استاندار لرستان در برنامه تیتر شب

مهندس گودرز امیری ،معاون عمرانی استاندار لرستان، شامگاه سه شنبه در برنامه زنده تیتر شب شبکه خبر با عنوان: عملکرد و مشکلات در مناطق سیل زده ، پاسخگوی سوالات، مسائل و مشکلات مردم در مناطق سیل زده و ارائه گزارش عملکرد حوزه عمرانی استانداری لرستان بود .

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان؛معاون عمرانی استاندار لرستان در این گفتگو با اعلام اینکه در بحث بازسازی مناطق سیل زده لرستان از نظر زیرساخت هایی همچون : آب ، برق و گاز مشکلی نداریم، گفت: در این زمینه فقط باید انشعاب واگذار شود و مشکلات احتمالی از طریق مراجع ذی صلاح قابل حل است .

مهندس امیری در خصوص تهیه مصالح ساختمانی در مناطق سیل زده گفت: از ابتدا فقط ۸ تن سیمان به صورت رایگان در اختیار سازندگان قرار می گرفت و خدمات نظام مهندسی و صدور پروانه به صورت رایگان بود .
وی خاطرنشان کرد در بحث تهیه آهن آلات، میلگرد و آجر و … بنیاد مسکن تنها وظیفه تامین کننده را دارد و برای آن که مصالح ارزان‌تر به دست مردم برسد با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، قراردادهایی به صورت کلی بسته است .

معاون عمرانی استاندار لرستان در ادامه در خصوص محور مواصلاتی خرم آباد- پلدختر گفت : علی رغم تلاش های فراوان ،این محور در حال حاضر ایمن نیست و استانداردهای لازم را ندارد و در عین حال ماشین‌آلات راهسازی مرتبا در حال پاکسازی و ترمیم محور هستند .
وی با اشاره به اینکه در دو سه هفته اخیر گزارشی مبنی بر ریزش و رانش زمین نداشته‌ایم به جغرافیای طبیعی منطقه اشاره کرد و گفت جاده های ما جاده های کوهستانی هستند و نگهداری آنها کار سختی است و تلاش می کنیم جاده مسدود نشود .

گودرز امیری در پایان در پاسخ به سوال تامین منابع مالی برای استاندارد سازی محور خرم آباد -پلدختر گفت :
هم معاون اول ریاست جمهور و هم ریاست محترم جمهور و هم وزیر راه و شهرسازی دستور دادند که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار راهداری قرار بگیرد که تاکنون محقق نشده است و امیدواریم با تخصیص منابع لازم که در حال پیگیری است به استانداردسازی لازم در این زمینه برسیم / روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false