×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
خدابخشی طی تذکری در صحن: دولت در انتخاب مدیران سطوح عالی نگاه منصفانه و عادلانه برای خدمت رسانی به مردم را دنبال کند

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از دولت جدید خواست، در تمامی حوزه ها به ویژه در انتخاب مدیران سطوح عالی نگاه منصفانه و عادلانه ای برای خدمت رسانی به نقاط مختلف کشور داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد خدابخشی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ مردادماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور جدید، گفت: تقاضا دارم ضمن تسریع در معرفی وزرا و برنامه تقویمی دولت، ضرورت توسعه متوازن کشور را مورد توجه قرار دهید.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علیرغم اقدامات ارزنده طی ۴۳ سال گذشته در کشور متاسفانه در حوزه انتخابیه اینجانب در شهرستان الیگودرز هنوز روستاهایی وجود دارد که علیرغم داشتن جمعیتی بالای ۲۰ خانوار فاقد جاده دسترسی هستند.

وی ادامه داد: در منطقه ماهرو الیگودرز حدود ۸۰ روستا فاقد جاده مستقیم به مرکز شهر هستند، مردم این شهرستان در ۱۷ منطقه جمعیتی برای تردد از رودخانه های واقع در مسیر خود به ناچار از کابل های سیمی استفاده می کنند.

خدابخشی تاکید کرد: نرخ بیکاری در حوزه انتخابیه من به شدت بالا است و آسیب های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است بنابراین از دولت جدید انتظار می رود در تمام حوزه ها به ویژه در انتخاب مدیران در سطوح عالی نگاه منصفانه و عادلانه ای برای خدمت رسانی به نقاط مختلف کشور داشته باشند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اظهار کرد: توسعه متوازن کشور مورد انتظار مردم یعنی نگاه منصفانه و عادلانه به تمام مناطق فارغ از جغرافیا و قومیت آن ها است و این موضوع رفع نابرابری منطقه ای و تبعیض ها در کشور را به دنبال خواهد داشت./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false