×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
خرم آباد میزبان دیدار جام حذفی خیبر و سپاهان

خرم‌آباد- تیم‌های فوتبال خیبر و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز دوشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند و تدابیر ویژه برای برگزاری مطلوب این دیدار اتخاذ شده است.

به گزارش پژواک لرستان، سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در سخنانی اظهار کرد: تیم‌های فوتبال خیبر و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ۸ مهر در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند.

وی ادامه داد: این بازی از جهاتی برای ما مهم است و سال‌هاست که در یک دیدار رسمی میزبان تیم‌های سطح اول کشورمان نبوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اضافه کرد: جلسات زیادی در این خصوص برگزار کرده‌ایم و تمام هدف‌مان این است که با تدابیر اتخاذ شده مشکلی در بحث میزبانی نداشته باشیم.

کریمی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف انجام شده و بیشتر آنها پای کار آمده‌اند و امیدواریم مشکلی رخ ندهد.

وی با بیان اینکه پیش از دیدار با سپاهان در مراسمی از اعضای تیم خیبر تجلیل می‌کنیم، افزود: این تیم با کسب شش امتیاز از دو بازی شرایط خوبی در لیگ دسته دوم دارد و امیدواریم در این فصل بتواند جواز حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.

بر اساس این گزارش، داوران بازی تیم های خیبر و سپاهان روح الله شریفی، حسن یوسفی،  محمد راهی و امیر ایار هستند و ناظر داوری نیز محمدحسین معتمدی فر است.  

بازی این دو تیم به صورت زنده از شبکه استانی لرستان (افلاک) و احتمالاً شبکه ورزش پخش خواهد شد و دو تیم رأس ساعت ۱۶ عصر دوشنبه ۸ مهرماه در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف یکدیگر می روند.

همچنین فروش بلیط این بازی از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۸ مهر در مراکز تعیین شده در خرم آباد و درب ورودی ورزشگاه تختی این شهر انجام خواهد شد. درب ورزشگاه تختی خرم آباد ساعت ۱۳ باز خواهد شد و از ورود افراد بدون بلیط جلوگیری می شود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false