×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
خیبر خرم آباد نماد غیرت «لر»: کیوان رباطی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


سلحشوری، غیرت و شجاعت «لر» از قدیم و ندیم زبانزد عام و خاص بوده و کسی منکر آن نیست.

یاد و نام شیر زنانی همچون یوتاب، بی بی مریم، قدم خیر و مردان نام آوری چون آریوبرزن، کریم خان، لطفعلی خان، سردار اسعد، علیمردان خان و رئیسعلی دلواری تداعی گر صفات و ویژگی هایی است که در سطر فوق بیان شد.

توان فکری و جسمی فوق العاده همراه با غیرت و جسارت مثال زدنی مردان و زنان این قومِ با اصالت، قدرت مدیریتی آنان در عرصه های مختلف کشور را به اثبات رسانده و لازم است به این استعداد های بی نظیر بها داد و آن را به خوبی پرورش نمود تا نظاره گر نتایج مطلوب آن شد.

تیم خیبر خرم آباد نمونه بارزی از غیرت و سلحشوری مردم این قوم متمدن و با اصالت است که با پشتوانه و حمایت مالی دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر و تلاش بازیکنان، به لیگ برتر کشور راه یافت.

پیروزی پیاپی تیم خیبر خرم آباد در مقابل تیم‌های دسته اول کشور، علاوه بر حمایت‌های انگیزشی و مالی، نشات گرفته از قدرت جسمی و روحی بالا، حس برتری جویی و همچنین استعداد فوق العاده مردم لرتبار ایران است که در صورت شکوفایی و پرورش راهبردی آن غوغا به پا می کند.

جای تقدیر و تشکر ویژه دارد از جناب آقای دکتر عبدی بخاطر حمایت‌های بی دریغ خود از تیم خیبر، برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای امین نظری سرپرست کاربلد، خوش فکر و جوان خیبر، کادر فنی و بازیکنان ساعی و ارزشمند تیم که موجب خلق این حماسه عظیم و موفقیت بزرگ شدند و شور و شعف و شادمانی برای مردم لرستان و کلیه لرتباران سراسر گیتی را به ارمغان آوردند.

بدانید که این برتری و پیروزی های شیرینی که با همت و تلاش بی وقفه شما عزیزان به دست آمد و موجب شادمانی وصف ناپذیر مردم شد و تا پاسی از شب این مردم قدر شناس در خیابان های خرم آباد و سایر شهرهای لر و لک تبار به خوشحالی پرداختند، هیچ وقت فراموش شدنی نیست و در تاریخ فوتبال و اذهان مردم لرستان ثبت و ضبط خواهد شد. درودتان باد/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    مهم تر از صعود بستن تیمی در حد لیگ برتره موندن در لیگ هم از اون مهمتره باید از امروز بفکر آغاز فصل جدید لیگ وبستن تیم بود …

  2. ناشناس

    ضمن تبریک جهت صعود تیم خیبر خرم اباد.
    یک خاطره…
    🌿 حدودا۱۰سال قبل بنده از خرم اباد گذر کرده از انجا که دستی تو فوتبال داشته و مدتی مربی گری هم کردم. در پارک با نوجوانان خرم اباد فوتبالی بازی کردم . نوابغی در این شهر دیدم که میتوان گفت استان لرستان میبایست حداقل دو تیم فوتبال در لیگ برتر داشته باشد.
    💐باز هم عزیزان لرستانی تبریکات ما را بپذیرید.💐

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false