×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
در تماس تلفنی غیر منتظره در برنامه شبکه یک سیما؛ وزیر آموزش و پرورش از تلاش های معلم سخت کوش عشایری تقدیر کرد

وزیر آموزش و پرورش در تماس تلفنی غیر منتظره با برنامه «دعوت» شبکه یک سیما؛ از «عزیز محمدی منش» معلم مناطق عشایری استان لرستان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری همزمان با گرامیداشت هفته معلم در تماس تلفنی غیرمنتظره با برنامه «دعوت» شبکه یک سیما که عزیز محمدی منش معلم مناطق عشایری استان لرستان در آن برنامه حضور داشت و در مورد مناطق عشایری و روستایی دور افتاده استان لرستان سخن می گفت، تقدیر و تشکر کرد.

عضو کابینه دولت مردمی در این تماس ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تشکر از این برنامه برای دعوت معلمان مناطق عشایری اظهار کرد: این معلمان برای الیگودرز لرستان هستند من هم اهل ایلام هستم و مدتی معلم ابتدایی بودم. باید به این عزیزان دوست داشتنی احترام گذاشت، مردمان عشایر مردم تولید کننده و به خدا نزدیک هستند و برای کار معلمی سنگ تمام می گذارند. 

نوری با اشاره به اینکه مطالبات این معلمان را شنیدم، افزود: یکی از کارهای ما برقراری عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی است قرارگاهی برای مدارس عشایری و مرزی تشکیل داده ایم.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خبر خوب ما این است که ۸ هزار مدرسه کانکسی و سنگ خشک چین را با کمک خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ساماندهی می کنیم و در طی ۳ سال این مدارس به مدارس خوب تبدیل می شوند.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار مدرسه عشایری سرویس بهداشتی نداشتند که این مدارس تا ابتدای سال تحصیلی ساماندهی می شوند.

گفتنی است، عزیز محمدی منش معلمی است که تلاش‌های ایثارگرانه و خارج از شرح وظایف معلمی انجام می‌دهد. او با کمترین امکانات، تمام توان خود را برای باسواد کردن کودکان لرستانی به کار گرفته است و با به خطر انداختن جان خود می‌کوشد در دورافتاده‌ترین نقاط کشور، کودکی به خاطر نداشتن معلم از تحصیل بازنماند.

وی در روستاها و مناطق دور افتاده استان لرستان بارها برای ساخت مدارس اقدام کرده است و به روستاییان برای وضع حمل زنان باردار، بیماران و افراد حادثه کمک رسانده است و با کمک های وی و مساعدت دستگاه ها، هلکوپتر امداد به این مناطق اعزام شده است./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false