×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دستاورد سفر ریاست جمهوری به لرستان چه بود؟ کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


رئیس جمهور روز جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ به همراه برخی از اعضای هیئت دولت جهت بررسی مسائل و مشکلات، نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به استان لرستان سفر نمود.

خوشبختانه در این سفر تمام مشکلات استان اعم از راه های زمینی (جاده ای)، ریلی و هوایی، حق آبه یا تخصیص آب، احداث و تکمیل سدهای مورد نیاز و نیمه تمام، مباحث مربوط به کشاورزی و صنایع تعطیل شده، موضوعات مربوط به گردشگری و زیر ساخت های آن و همچنین موارد مربوط به برق، آب، فاضلاب شهری و روستایی و… توسط استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس، رسانه ها و نمایندگان اقشار مختلف مردم به خوبی بیان و انعکاس یافت.

از طرفی وزرای اعزامی به شهرستان ها و مناطق مختلف استان ازجمله محرابیان وزیر نیرو، فاطمی امین وزیر صمت، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عبد الملکی وزیر تعاون، کار و اجتماعی، قاسمی وزیر راه و شهرسازی، سجادی وزیر ورزش و جوانان، مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و خانم خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور نیز الحق و الانصاف مسائل و مشکلات مردم را آن طور که هست در جلسه شورای اداری به خوبی بیان نمودند، به طوری که احساس شد ریاست محترم جمهوری مشکلات مردم را عمیقا باور و لمس نموده و عزم خود را برای رفع مشکلات عدیده مردم جزم نموده است.

این سفر مصوبات زیادی داشت و قول و قرارهای زیادی داده شد و نهایتا دولت قول داد در طول چهار سال عمر خود ( هر چند چهار سال زمان زیادی است) پروژه های مهمی همچون تکمیل سد گاوشمار (معشوره)، راه آهن درود – خرم آباد – اندیمشک و درود – بروجرد – ملایر، آزاد راه بروجرد – اراک و همچنین ثبت جهانی و آزاد سازی اطراف قلعه فلک الافلاک به بهره برداری برسند.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا دولت، اعتبار لازم و بودجه کافی جهت برآورده کردن وعده های خود دارد یا این وعده ها از نوع سر خرمن است؟ آیا این مصوبات نیز مانند مصوبات دولتهای قبل نوعی قرطاس بازی و در حد بوروکراسی اداری و دیوان‌سالاری است یا این مصوبات عملیاتی و اجرایی می گردند؟

امیدواریم این دولت که با شعار عدالت محوری شروع به کار نموده است، صدای استغاثه این مردم نجیب را از نزدیک شنیده باشد و یک بار برای همیشه مشکلات اقتصادی از این دیار رخت بر بندد و لرستان بر روی ریل توسعه قرار بگیرد و مردم ما طعم شیرین پیشرفت و عدالت را بچشند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false