×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دستگیری و انهدام باند سارقان احشام در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری و انهدام باند سارقان احشام خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عباس دولتشاهی” در تشریح این خبرگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام از عشایر در سنوات گذشته و رصد اطلاعاتی مبنی بر اینکه چند نفر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور آزاد راه اقدام به سرقت احشام از دامداران و عشایر منظقه می کنند، بلافاصله اکیپ هایی جهت بررسی و شناسایی باند سارقان وارد عمل شدند.
وی اظهار داشت: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی گسترده و فنی توسط عوامل کلانتری ۱۹ بدرآباد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را متوقف و پس از استعلام مشخص شد پلاک سرقتی می باشد.
فرمانده انتظامی خرم آباد اظهارداشت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و تعداد ۵ جفت پلاک سرقتی و ۲ قبضه سلاح شکاری و کلت کمری از آنان کشف شد.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: سارقان سابقه دار در بازجویی های اولیه به ۱۳ فقره سرقت شامل ۷ فقره سرقت احشام، ۵ جفت پلاک و یک دستگاه خودرو سرقتی که در امر سرقت مورد استفاده قرار گرفته بود اعتراف و جهت تحقیقات جامع و کامل در پلیس آگاهی استان قرار دارند.
فرمانده انتظامی خرم آباد با هشدار جدی به سارقان و مخلان نظم و امنیت گفت: هر فرد یا افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با برخورد سخت و قاطع پلیس و دستگاه قضا مواجه خواهند شد. / انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false