×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
راه‌اندازی اولین «تله سیژ» لرستان در بروجرد

شهردار بروجرد، گفت: اولین «تله سیژ» لرستان در شهر بروجرد راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، رحیم جافری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گذشت ۲۰ سال از زمان کلنگ زنی، خط «تلهسیژ» تپه شهدای بروجرد به عنوان اولین «تله سیژ» استان لرستان، در بروجرد راه اندازی شد.

وی افزود: تفرجگاه «تپه چغا» از جمله اماکنی در شهر است که به عنوان نماد و سرمایه بروجرد، پتانسیل بالایی برای اجرای طرح‌های گردشگری دارد و با اجرای طرح‌های زیربنایی در آن، می‌توان این تفرجگاه را به عنوان یک جاذبه و مقصد گردشگری مناسب به مسافرین معرفی کنیم.

شهردار بروجرد در رابطه با مشخصات پروژه «تله سیژ» تپه شهدای بروجرد، ادامه داد: تا سال ۹۵، اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان برای راه اندازی این پروژه صرف شده بود و این پروژه تا اتمام، فاصله زمانی در حدود یک سال دیگر نیاز داشت که با تلاش شبانه روزی شهرداری بروجرد فعالیت‌های باقیمانده این پروژه اعم از نصب موتور، صندلی، دینام و … در بازه زمانی حدوداً یک ماهه به انجام رسید.

جافری تصریح کرد: این خط «تله سیژ» با ظرفیت ۳۰ صندلی در مسیری به طول ۴۵۰ و ارتفاع ۲۵۰ متر به بهره برداری رسیده است، به طوری که زمان هر سفر آن به مدت ۱۶ دقیقه به طول می‌انجامد.

وی بیان داشت: این اولین پروژه نیمه تمامی در بروجرد بود که به سرانجام رسید و شهرداری در نظر دارد تا در ادامه به پروژه‌های نیمه تمام دیگر خود در سطح شهر، ورود پیدا کند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false