×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رایزنی با سازمان برنامه برای اصلاح احکام حقوقی فرهنگیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اعلام رشد ۲۷ درصدی بودجه سال ۹۹ این وزارتخانه گفت: اعتبارات وزارت آموزش و پرورش از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۶۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پژواک لرستان، علی الهیار ترکمن درباره کلیات بودجه سال ۹۹ و تغییر آن نسبت به سال گذشته اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ حدود ۲۷ درصد رشد کرده و اعتبارات ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها از ۴۲ هزار میلیارد تومان به ۵۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: کل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۶۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش همچنین درباره بودجه مورد نیاز برای ترمیم رتبه بندی معلمان گفت: ترمیم رتبه بندی و اصلاح ضرایبی که مصوبه سال ۹۸ بوده است و از چندی پیش در دستورکار آموزش و پرورش قرار گرفت و با موافقت سازمان و بودجه روبرو شد.   مجوز این امر به آموزش و پرورش داده شده است.

الهیار افزود: پایه بودجه‌ای رتبه بندی با توجه به اینکه در اعتبارات سال ۹۸ وجود داشت، ما این را به سال ۹۹ منتقل کردیم و باید ضرایب سال ۹۹ را هم به آن بیافزاییم؛ ولی باید اعتباری برای ترمیم و اصلاح ضرایب استفاده شود که رایزنی‌های لازم با سازمان برنامه صورت گرفته و با مشخص شدن رقم آن، احکام حقوقی را اصلاح می‌کنیم.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false