×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رد صلاحیت سربازان وطن بی تدبیری محض است: علی گودرزیان ع پایدار

انتخابات با رقابت کاندیداها و شور انتخاب کنندگان معنی پیدا می کند و اگر چنین ویژگی هایی نداشته باشد هر چه باشد انتخابات نیست!

این که کاندیداهای جریان ریشه دار اصلاح طلبی را به دلیل “عدم التزام عملی به اسلام و نظام” از گردونه ی انتخابات خارج کنیم و درمیدان بازی فقط یک تیم را نگه داریم، هرچه ممکن است باشد اما در مسیر عزت و مصلحت و حکمت نظام نیست!

بزرگترین پشتوانه ی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند، مردم برای جمهوری اسلامی جنگیدند و خون دادند، بنابراین انتخابات باید تجلی راستین اراده ی همین مردم باشد. یعنی مردم فکر کنند در انتخابات شرکت می کنند و اراده ی شان حاکم می شود.

این که ما مردم را از حضور پرشور محروم کنیم و یاس و ناامیدی به درون جامعه پمپاژ کنیم ممکن است هر کاری باشد اما دلسوزی برای نظام و کمک به سربلندی نظام و در مسیر نشاط اجتماعی نیست!

خروجی رد صلاحیت های شورای نگهبان تا کنون تشکیل مجالسی بوده است که خود آقایان هم گاه گاهی به ضعیف بودن عملکرد آن اعتراف کرده اند، طوری شده که امروز همه می دانیم مجلسی که قراربود در راس امور باشد در راس امور نیست!
آیا نیازی هست دوباره این روند ادامه پیدا کند؟
آیا نباید منبعد ردصلاحیت ها را به خود مردم واگذار کنیم؟

همه ی ماها نبض جامعه را می دانیم که تند تند می زند وقتی می بینیم که بدون درنظر گرفتن شرایط حساس امروز ایران و نظام، نهاد محترم شورای نگهبان چنین تصمیمی می گیرد خدا شاهد است دست کم در برابر بچه هایمان و در برابر نسل های بعدی خجالت می کشیم، چون این سیاست حذفی، بامنطق جمهوریت نظام قابل توجیه و تفسیر نیست!

در شرایطی که دشمنان ما در سراسر جهان کمر به نابودی ما بسته اند و تلاش می کنند ناکارآمدی جمهوری اسلامی را به اثبات برسانند درشرایطی که نارضایتی در بین مردم هم وجود دارد! در شرایطی که ما بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام و همبستگی ملی نیاز داریم این گونه تصمیم گیری های سطحی و جنجالی، حقیقتا وحدت شکن و بی شک غیر آگاهانه تیشه به ریشه ی خود زدن است!

این که مردم را نامحرم نظام و اسلام معرفی کنیم و سربازان وطن و جمهوری اسلامی را با انگ “عدم التزام عملی با نظام و اسلام” از قطار پیاده کنیم کار نهاد محترم شورای نگهبان نباید و نمی تواند باشد!

باور دارم مسئولین کلان نظام این چنین برخورد با مردم و آبروی مردم را نمی پذیرند و حتما فضای انتخابات را با تایید صلاحیت اصلاح طلبان رقابتی خواهند کرد اما عمیقا باوردارم که این رویه ها باید اصلاح شوند!

پس از شهادت سرباز وطن، سپهبد حاج قاسم سلیمانی روح جمعی ایرانیان نمایان و ایران یکپارچه شد، دشمنان در صدد تقویت پاشنه های آشیل ما هستند و روح جمعی ایرانیان این روزها به خاطر سوانح دلخراش و جانگداز جریحه دار است. مقام معظم رهبری محور وحدت مردم است، تردیدی نمی بینیم که با تدابیر ایشان و با نگاه جذب حداکثری، موانع انتخابات پرشور با حضور همه ی سلیقه ها فراهم و کام مردم شیرین خواهد شد./انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false