×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سرهنگ عیسایی خبر داد: دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت در خرم آباد


جانشین انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ عسگر عیسایی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات و محتویات خودرو در سطح شهر خرم آباد، پس از تشکیل یک تیم تخصصی به منظور رصد دقیق و شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی مراتب بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۵ ولیعصر (عج) موفق به شناسایی سارق و محل اختفاء وی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در محل اختفاء خود به همراه تعدادی وسایل مسروقه و یک قبضه سلاح کمری دستگیرکردند.

سرهنگ عیسایی در ادامه افزود: طی استعلام بعمل آمده فرد سارق دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی و همچنین دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده که در بازجویی های فنی سارق به ۳۴ فقره انواع سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف، کلیه مالباختگان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان خرم آباد در ادامه ضمن هشدار به کلیه افراد خاطی و مجرم با تعاملات خوبی که بین پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد برخوردی قاطع و سخت با مجرمان خواهیم داشت./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false