×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
سید مهدی موسوی رئیس شورای جبهه اصلاح طلبان استان در نخستین نشست هیئت رییسه ی شورای جبهه ی اصلاح طلبان لرستان: به مشترکات مان تکیه کردیم و منسجم شدیم!

رییس جبهه ی اصلاح طلبان لرستان در نخستین نشست هیات رئیسه شورای جبهه اصلاح طلبان استان با گرامی داشت سیزدهم آبانماه روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: سیزدهم آبان ماه را گرامی می داریم تا تاریخ مرحله به مرحله ی انقلاب و امام را فراموش نکنیم..

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از بلوطستان سید مهدی موسوی درباره تشکیل جبهه ی اصلاح طلبان لرستان و پیامدهای مثبت این اتفاق گفت: امروز همه تیم ها و همه سلیقه ها با نگاه های مختلف و تفاوت‌های جزئی که همه از آنها خبر داریم به برکت اشتراکات مسیرمان آمدند، در یک مجموعه جمع شدند و به همدیگر اعتماد کردند!

وی گفت: بازتاب مثبت این حرکت مدنی و این همگرایی بی سابقه نشان از اهمیت کار و مطالبه ی بدنه اجتماعی مردم دارد.

وی افزود: اکنون که این حرکت منسجم و هم گرایانه اتفاق افتاده است باید دست کم نگیریم و به دستاوردهای مثبت و امیدوار کننده ی آن خوشبین باشیم.

وی گفت: راهبرد ما حفظ تمام و کمال انسجام درونی و مشارکت فعال و کنشگرانه با بدنه ی اجتماعی است.

رییس جبهه ی اصلاح طلبان لرستان گفت: نگاه ما اصلاح طلبان از بالا تا پایین، بر این است که به کاندیداهای جبهه ی اصلاحات اعتماد کنیم و سرمایه ی اجتماعی خود را بر باد ندهیم و کاندیداهای ما حتماً باید دارای شاخص اصلاح طلبی باشند!

ایشان جوانگرایی در شورای جبهه را فرصتی برای انتقال تجربیات دانست و گفت: اتفاق نیکویی که در شورای جبهه اصلاح‌طلبان لرستان افتاده است، سپردن مسئولیت های شورا به جوانانی است که هم توان و هم انگیزه ی بیستری برای کارکردن دارند و این یک دستاورد محسوس در این دوره است./بلوطستان

false
true
false
false
  1. کیوان رباطی

    درود بر سید عزیز رییس شجاع جبهه اصلاحات لرستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false