×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به تربت حیدریه از چند واحد صنعتی بازدید کرد و گفت: در جهت رفع مشکلات این واحدهای صنعتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را داریم که قرعه‌کشی خودرو حذف شود.

سید رضا فاطمی امین اظهار کرد: تاکنون در بحث سرمایه در گردش اقدامات خوبی انجام شده است و با استفاده از همه توان محیط کسب و کار را برای فعالان اقتصادی تبدیل به فضایی آرام و با ثبات خواهیم کرد.
وی افزود: در سفر امروز به تربت حیدریه از چند واحد صنعتی بازدید شد که در جهت رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: همه مواد زنجیره فولاد از سنگ آهن، کنسانتره، گندله و شمش در بورس کالا ارائه می‌شود و برای تأمین خوراک و واحدهای این منطقه تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت‌های لازم فراهم شود.
فاطمی امین در بخش دیگری از سخنانش پیرامون مشکلات حوزه خودرو گفت: در شرایط کنونی تعداد خودروهای تولید شده با تقاضای بازار همخوانی ندارد که با افزایش تولید و واردات این فاصله پر خواهد شد و به تدریج روال قرعه کشی حذف می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز شنبه ۲۸ اسفند وارد تربت حیدریه شد و از کارخانه فولاد ماهان سپهر البرز تربت حیدریه، ناحیه صنعتی زاوه و طرح صنعتی فولاد پروان شهرستان مه ولات بازدید و مشکلات این پروژه‌ها را بررسی کرد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false