×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
قیمت برنج در لرستان ۷۰ درصد افزایش یافت


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس اتاق اصناف لرستان گفت: قیمت برنج ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته است که تلاش می‌شود برنج‌های پاکستانی را با قیمت ۱۴۵ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع کنیم.

منوچهر اسبکوه، رئیس اتاق اصناف لرستان در رابطه با وضعیت فعلی بازار برنج در لرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی منتفی شده و واردات برنج با ارز نیما انجام می‌شود طبیعی است که قیمت‌ها بالا برود و الان قیمت هر کیلو برنج هشت هزار تومانی به ۱۵ هزار تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر قیمت برنج ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته است، افزود: هر کیسه برنجی که با ارز دولتی وارد و با قیمت ۸۰ هزار تومان عرضه می‌شد الان همان برنج با نرخ ۱۴۵هزار تومان به فروش می‌رسد.
رئیس اتاق اصناف لرستان عنوان کرد: باید قبول کنیم که کشور در شرایط تحریم قرار دارد و مشکلات ارزی بر قیمت تمام کالاها تأثیر گذاشته ضمن اینکه صادرات زیادی هم در بحث برنج نداریم ولی پیگیر هستیم که صادرات انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: آمار مربوط به واردات به طور دقیق مشخص نیست؛ برنامه ریزی شده که برنج‌های پاکستانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بنگاهای کوچک توزیع شود که در حال حاضر قیمت هر کیسه برنج پاکستانی ۱۴۵ هزار تومان است. تلاش می‌کنیم قیمت‌ها را بشکنیم تا برنج با نرخ ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به دست مردم نرسد.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false