×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مجموعه ورزشی خرم‌آباد تا پایان دولت به بهره برداری می رسد



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: مجموعه ورزشی خرم‌آباد به عنوان دستاورد مهم دولت در لرستان تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

جمشید تقی زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان روز پنجشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی خرم آباد اظهار داشت: این مجموعه ورزشی یکی از مهمترین پایگاه های ورزشی کشور می باشد که قابلیت میزبانی در سطح فراملی را دارد.
وی ادامه داد: این مجموعه دستاورد مهم دولت در لرستان می باشد که اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: تنها سکو و چمن این مجموعه باقی مانده و در صورت اتمام تیم فوتبال خیبر خرم آباد هم می‌تواند میزبان رقابت ها در این مجموعه باشد.
وی بیان کرد: در کنار این مجموعه سالن دو و میدانی یکی از منحصر به فرد ترین مجموعه ورزشی کشور می باشد که شرکت توسعه و تجهیز آن را افتتاح کرده است و این مجموعه بسیار استاندارد و ماندگار است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون جهانی دوومیدانی در آینده از این مجموعه بازدید خواهد کرد و در صورت امکان پایلوت مسابقات کشوری خواهد شد.
تقی زاده اظهار کرد: همچنین در کنار آن مجموعه ژیمناستیک در نظر گرفته شده که توسط راه و شهرسازی انجام تکمیل خواهد شد.
وی گفت: جمع‌بندی از بازدید به شورای معاونین ارائه می شود و امیدواریم با تکمیل مجموعه ورزشی خرم آباد میزبان مسابقات مختلفی بوده و مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.
۱۰ خانه ورزش روستایی لرستان روز پنجشنبه با حضور جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان تجهیز شد و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
جمشید تقی زاده معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در سفر یکروزه خود به لرستان ضمن شرکت در آیین تجهیز خانه های ورزش روستایی از طرح های ورزشی استان بازدید خواهد کرد.ایرنا/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false