×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
مردم همچنان در خانه بمانند

استاندار لرستان با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفت: برای مقابله با کرونا لازم است مردم اصل خود مراقبتی را مراعات کنند و این به نفع خود آن‌هاست.

به گزارش پژواک لرستان، سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به بخشی از مصوبات اشاره کرد و گفت: در این جلسه قرار شد تمامی شهرستان‌های کشور از نظر وضعیت سلامت دریکی از وضعیت‌های سفید، زرد یا قرمز طبقه‌بندی شوند و این بستگی به میزان شیوع بیماری، درصد بستری بیماران و تعداد فوتی های هر منطقه دارد.

استاندار لرستان با اشاره به روشی که وزارت بهداشت تعیین کرده است، گفت: در این طرح به جای اینکه مبنا استانها باشند شهرستان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند و شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید باشند یک مقدار محدودیت‌های آن‌ها کاهش‌یافته و در زمانی که رسما اعلام خواهد شد بعضی از مراکز مذهبی در مناطق مورد نظر امکان بازگشایی آن‌ها وجود خواهد داشت.

 استاندار لرستان در ادامه با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی گفت: برای مقابله با کرونا لازم است مردم اصل خود مراقبتی را مراعات کنند و این به نفع خود آن‌هاست.

وی با اشاره به موارد ابتلا، تعداد بستری ها و آمار مرگ‌ومیر، تصریح کرد: وضعیت ما عادی نیست و لازم است همچنان مردم در خانه بمانند و به‌جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false