×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مرد بزرگ، هر کجا باشید خدا نگهدارتان: کیوان رباطی مدیر پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


بسیجی و جانباز دوران دفاع مقدس بود، از سهمیه بسیجی برای ورود به دانشگاه و پزشک شدنش استفاده نکرد، خود را وقف مردم کرده بود، دغدغه ای جز خدمت صادقانه به مردم نداشت، کل هزینه های تبلیغات انتخاباتیش را خود تامین کرده بود و ریالی از کسی قرض نگرفت، ریالی از مجلس حقوق نگرفت و از دارایی های خود ارتزاق نمود، خدمات زیادی به دیار کهن سلسله و دلفان ارائه داد؛ از برق و آب و گاز گرفته تا راه و مخابرات و اینترنت، از توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی که نگو؛ نه تنها تحولی عظیم در سلسله و دلفان ایجاد کرد، به زیرساختها و تامین برخی تجهیزات پزشکی مهم در مرکز استان نیز کمک نمود، او مجوز رشته پزشکی دانشگاه آزاد واحد خرم آباد را نیز اخذ نمود، در خدمتگزاری به مردم فرا تر از ایل و طایفه و حزب و جناح سیاسی فکر می کرد، دست پاک، چشم پاک و سالم بود.

او کسی جز «دکتر یحیی ابراهیمی» نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مردم شریف شهرستان های سلسله و دلفان نبود.

کسی که با مرام من« نگارنده» آشناست می داند که بدون دلیل از کسی تعریف و تمجید نمی کنم مگر کسی لیاقتش را داشته باشد.

با شناختی که از دغدغه، توان، تخصص و پیگیری مجدانه، خالصانه و بی ریا از ایشان دارم، واقعا لیاقت نماینده شدن مجدد مردم را داشت. ولی متاسفانه به هر دلیل این فرصت از مردم منطقه گرفته شد.

مردم زمانی قدر کسی را می فهمند که شخص جایگزین در انجام کارهای وی عاجز و ناتوان باشد، آن موقع «جای خالی وی» را به شدت حس می نمایند.

مرد بزرگ، متواضع و دوست داشتنی هر کجا باشید خدا نگهدارتان!

false
true
false
false
  1. ناشناس

    درود بر جناب دکتر ابراهیمی ، تنها نماینده ای از استان لرستان بود که به فکر بازنشستگان و معیشت آنها بود ، تلاش‌های ایشان در گرفتن امضای بیش از دویست نفر از نمایندگان برای قید دو فوریت لایحه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در اذهان این قشر محروم فراموش نمی شود لایحه ای که با همدستی آقایان رئیسی و قالیباف از دستور کار مجلس خارج شد و از آن زمان تاکنون بازنشستگان در حسرت اجرای این قانون همسان سازی باقی مانده و عده ای هم از آنها این آرزو را به گور برده اند . این آقایان که جواب بازنشستگان را نمی دهند ، جواب خداوند را چطور خواهند داد .

  2. لیلا ازادی

    دکتر ابراهیمی مرد تکرار نشدنی

  3. ناشناس

    چیزی که درذهنمان جای گذاشتی نیکی بود و همدلی مانا باشید و پایدار❤❤❤❤❤

  4. ایرج بابایی

    دیگر نماینده ای مثل دکتر لرستان به چشم نخواهد دید چون دکتر مرد عمل بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false