×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
مهندس نامدار صیادی مدیرکل اسبق دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان و چهره نزدیک به دکتر رضا سپهوند در پیامی خطاب به مردم خرم آباد و چگنی


با همه گله ها و شکایت ها، انتخابات را ختم به خیر کردید!

متن پیام مهندس نامدار صیادی:

به نام خداوند سایه گستر که اراده او همواره بر خیر و برکت است.

بعد از ماها مبارزات تبلیغاتی بالاخره انتخابات حوزه خرم آباد و چگنی و بخش های تابعه ختم به خیر شد و نمایندگان مردم انتخاب شدند.

ما برای دکتر رضا سپهوند و جناب آقای هادی هاشمی نمایندگان منتخب مردم این حوزه انتخابیه آرزوی موفقیت می کنیم و از آنان می خواهیم به مصداق میثاقی که با مردم بسته اند، پاسدار حقوق آنان در همه ی عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و عمرانی باشند.

و اما در مسیر پیروزی دکتر رضا سپهوند بسیاری از کسان ما را کمک کردند و خیلی از کسان شب را به روز رساندند و تلاش نمودند مردم را علیرغم گله ها و شکایت ها از کمبودها و گرانی ها و تورم افسار گسیخته و مشکلات دیگر، به میدان انتخابات دعوت کردند.

مردم شریف و فهیم و موقعیت شناس خرم آباد و چگنی و بخش های تابعه، بزرگی کردند و بر ما منت نهادند به یاری ما آمدند بر خود وظیفه می دانم از تک تک آنان سپاسگزاری کنم.

از تک تک دوستانم، همکارانم، اقوامم، همفکرانم از چهار گوشه حوزه انتخابیه که ما را در میدان تنها نگذاشتند و به شکل ویژه از اصلاح طلبان جریان شمال شهرخرم آباد که شجاعانه با سخنرانی و قلم و قدم، جانانه پرچم توسعه خواهی را بر افراشتند و حرکت آنان حرکت آفرین شد، مراتب سپاس خود را اعلام می کنم.

امیدوارم به حق خوبان، این حرکت ابتر نماند و از این به بعد همه دوستان پرچم مطالبه گری را برافرازند و به دکتر سپهوند و دیگر نمایندگان مردم کمک کنند تا در مسیر احقاق حقوق مردم موفق باشند!

من الله التوفیق
نامدار صیادی
مدیرکل اسبق دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان

false
true
false
false
  1. robati

    سلام و درود بر مهندس صیادی عزیز، ضمن تبریک به شما و کلیه هواداران دکتر سپهوند از زحمات بی شائبه حضرتعالی سپاسگزارم/ کیوان رباطی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false