×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
نخبگان خود را حمایت کنیم: کیوان رباطی روزنامه نگار و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان


در پی انتشار مطلبی در خصوص استعداد، قابلیت، توانمندی و پیگیری های سرکار خانم «دکتر فاطمه مقصودی» در جایگاه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بروجرد، با عنوان «بانوی شاخص مجلس»، متاسفانه چند روزی است مورد شماتت، عتاب و خطاب و سرزنش عده ی قلیل و انگشت شماری از افراد مغرض و کسانی که منافع خود را در خطر می بینند قرار گرفتم!

در پاسخ به این گونه افراد قاطعانه باید گفت؛ تا زمانی که با پیشرفت همنوعان بویژه هم استانی های خود مخالف باشیم و چشم دیدن ترقی آنان را نداشته باشیم و با بخل ورزیدن و حسادت مانع پیشرفتشان باشیم، هیچگاه استان لرستان رشد نخواهد کرد!

متاسفانه در استان لرستان باب است که هر کسی ذاتا دارای استعداد و لیاقت رشد و ترقی را داشته باشد و بخواهد به «چهره ای ملی و ماندگار» تبدیل شود، مورد آماج حملات و سیبل مقابل مخالفان، بخیلان و حسودان اطراف و اکناف خود قرار گرفته و به طرق مختلف سعی در سنگ اندازی، پاپوش درست کردن، مانع تراشی و در نهایت جلوگیری از پیشرفتشان می گردند.

تنگ نظری و کوتاه بودن دایره دید اکثریت قریب به اتفاق مردم لرستان، موجب عقب ماندگی و پسرفت این استان شده است. وقت آن رسیده که این ویژگی رذیل و عمل نادرست را از خود دور کنیم و نخبگان خود را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم و از آنان «چهره ی ملی» بسازیم تا در استان ما نیز مانند دیگر استان‌ها با داشتن چهره‌های شاخص و ملی در رده‌ها و سطوح مختلف مدیریتی کشور، مقدمات توسعه شهر و دیارمان فراهم گردد.

بیائید از همین امروز با خود عهد و پیمان ببندیم در جای جای شهر و روستا و نقاط دور و نزدیک این استان، از نخبگان، متخصصان مدیران، کارشناسان و کلیه کسانی که لیاقت «بزرگ شدن» را دارند و می‌توانند در آینده به «چهره ای ملی و ماندگار» تبدیل شوند و برای شهر، دیار، استان و کشورمان به فردی تاثیرگذار تبدیل شوند تشویق، حمایت و پشتیبانی نمائیم تا به جایگاه اصلی خود نائل آیند. نه با تخریب و خود زنی، آنان را از سر راه برداریم و محدود کنیم تا به جایی نرسند، چون خودمان به جایی نرسیدیم! مطمئن باشید دود چنین عمل زشتی ابتدا به چشم خودمان خواهد رفت!

پس بیائید این عادت بد که یکی از علل اصلی توسعه نیافتگی استان است را ترک و هر چه زودتر از خود دور کنیم و به آینده فرزندانمان در جامعه ای توسعه یافته بیاندیشیم./ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. امیرآزاد زکی پور

    درود بر قلم توانا ، زبان گویا و ذوق ادبی پویای جناب استاد رباطی عزیز

    بله حقیقتا در کشور ما عموما و در لرستان خصوصا این رویه و روال وجود داره بارها شاهد له شدن استعداد بزرگانی در زیر پای غرور عده ای حقیر بی خیر و خبر بوده ام
    ما باید با یک دید فرا استانی به قضیه نگاه کنیم

  2. ناشناس

    جناب رباطی عزیز هرچه در وصف ومدح خانم مقصودی نوشته شود حقشه.دست شما هم درد نکند

  3. ناشناس

    درود بر شما، لطفا چنانچه امکانش براتون مقدور هست ، بخشی از فرمایشات ایشان در صحن مجلس در راستای دفاع ازحقوق از دست رفته ی مردم محروم خصوصا کارگران و بازنشتگان و…… را برای آگاهی اعضای گروه فوروارد بفرمائید.

  4. ناشناس

    سلام وقت بخیر برادر
    هنر خبرنگاری و روزنامه نگاری قلقلک دادن مخاطبان وادار کردن آنها به واکنش در درباره یادداشت ها و نوشته های شماست وقتی واکنشی درباره مطلبی و یا نوشته ای ایجاد می شود نشانه این است که کار رسانه درست و منطقی بوده و باید خوشحال بود که مطالب شما را به بوته نقد و تحلیل کشانده اند… این اثربخشی و قدرت تأثیر گذاری رسانه است… پایدار باشید.

  5. ناشناس

    ضمن تشکر از آقای کیوان رباطی همکار فرهنگی دقیقا حسادت و مغرض برخورد کردن با چهره های ملی مانند سرکار خانم مقصودی و آقای ملکشاهی راد که دوبار در مجلس تکرار شدن بخاطر منافع مالی خود، مانع خدمت این گونه شخصیت ها به مردم مظلوم استان لرستان شدن که البته آینده گان قضاوت خواهند کرد

  6. ناشناس

    سرکار خانم مقصودی از چهره‌های تلاشگر و خستگی ناپذیر استان است …..تحول و تغییر پروژه‌های حوزه انتخابیه ایشان نشان از تلاش و برنامه ریزی علمی این نماینده مردمی در راستای رسیدن به اهداف بلند و دقیق این نماینده تلاشگر است .
    مردم باید قدر این ظرفیت‌ها را بدانند و در تقویت و همراهی این پتانسیل‌های ارزشمند کوتاهی ننمایند .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false