×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نماز ظهر عاشورای لرستان در محل عزاداری هیات ها برگزار می شود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با توجه به ممنوعیت حرکت دسته جات و رعایت پروتکل های بهداشتی، نماز ظهر عاشورا در همه محل های عزاداری هیات ها در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: امسال مراسم عزاداری با توجه به شیوع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است و خوشبختانه هیات های عزاداری استان در راستای رعایت مسائل بهداشتی همکاری خوبی داشتند.
وی افزود: هیات های عزاداری امسال در مکان های آزاد مانند حیاط مدارس و فضای باز در حال برگزاری هستند و تصمیم بر این شده که نماز ظهر عاشورا توسط هر هیات برگزار شود و هر هیات در همان محلی که عزاداری می کند اقدام به برپایی نماز ظهر عاشورا نماید.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: عزاداران برای شرکت در نماز ظهر عاشورا حتما ماسک، مهر و سجاده شخصی به همراه داشته باشند و با رعایت فاصله اجتماعی نماز را برپا کنند.
حجت الاسلام غلامی با اشاره به اهمیت نماز ظهر عاشورا عنوان کرد: امام حسین(ع) در میدان جنگ نماز اول وقت را اقامه کردند که این نشان دهنده اهمیت نماز اول وقت است و هر ساله در ظهر عاشورا هیات های عزاداری و عزاداران نماز ظهر عاشورا را برپا می کنند.
وی بیان کرد: در همه شهرستانها گروه نظارت بر هیات های عزاداری تشکیل شده و تاکنون همه هیات ها نکات بهداشتی را رعایت کرده و بسیاری از افراد هم نذورات خود را در قالب ماسک اهدا کردند.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false