×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نماینده مردم الیگودرز در مجلس:تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‎ها اجرایی ‎شود

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‎ها اجرایی ‏شود.

محمد خدابخشی در جلسه مجمع نمایندگان با اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که امروز ۳۰ فروردین‎‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم از عدم ساماندهی گلزار شهدا ناراضی هستند یکی از درخواست‌های ما این است که به خصوص در شهرستان الیگودرز دستور بدهید ساماندهی گلزار شهدا انجام شود.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال مبتنی بر مزیت‌های که در لرستان در زمینه کشاورزی، آبزی پروری و دامپروری وجود دارد دستور دهید سازمان اقتصادی کوثر و شرکت شاهد بررسی‎‌هایی را که انجام داده‌اند و مواردی را که صحبت شده دستور بدهید تسریع بدهند چون طرح‌های را که در استان اجرا می‌کنند به ایجاد اشتغال جامعه هدف کمک می‎‌شود.

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه‎‌ها، برخی از دستگاه‌های اجرایی آن را انجام نمی‌دهند این است که پیگیری شود تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران جامعه انجام شود.

خدابخشی اضافه کرد: برنامه‌های در سطح کلان برای جامعه هدف بیان می‌شود ولی در لرستان نمودی ندارد انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به استان شود./ پايگاه اطلاع رسانى محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و نائب رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false