×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ورود اتاق بازرگانی به ساخت مسکن و مدارس در مناطق سیل‎زده

به گزارش پژواک لرستان، حسین سلاحورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالان اتاق بازرگانی کشور و استان بنابر مسئولیت اجتماعی که برای خود قائل است با شناسایی نیازهای غذایی و بهداشتی سیل‎زدگان مجموعه کمک‎هایی را به لرستان فرستادند و بخش زیادی از آنها به مناطق سیل‎زده ارسال یا به سازمان هلال احمر فرستاده شد.
وی ادامه داد:  بخشی دیگر در قالب بسته‎های جیره خشک خانوار بسته بندی شد و با نگاه شناسایی لایه‎های دوم و سوم گروه‎های آسیب دیده به مناطق دوردست و آسیب دیده فرستاده شد.
سلاحورزی اضافه کرد: البته برنامه‎ای که اتاق دارد در سه سطح است، که مرحله نیازهای غذایی در حال انجام است و در مرحله دوم از هفته‎های آینده برای تامین لوازم خانگی برخی از مناطق دور افتاده سیل‎زده استان اقدام خواهیم کرد.
رئیس اتاق بازرگانی لرستان افزود: در مرحله سوم هم مشارکت فعالین اقتصاد در بازسازی و احداث منازل تخریب شده و مدارس را در برنامه داریم.
وی با اشاره به خسارت برخی از تولیدی در سیل اخیر یادآور شد: از ابتدای سال خیلی از بنگاه‎های اقتصادی استان از جمله معدنی، گردشگری و حتی اصناف به دلیل ورود سیلاب دچار توقف و تعطیلی و وقفه در فعالیتشان شده‎اند و امیدواریم با قولی که دولت داده تسهیلات و مساعدت‎هایی که قرار است در زمینه تخفیف‎های مالیاتی یا بخشش حق بیمه تامین اجتماعی یا تامین تسهیلات ارزان قیمت برای آنان در نظر گرفته شده، امکان تداوم فعالیت و حفظ اشتغال آنها انجام شود.


انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false