×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پاسخ عضو ارشد مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه لرستان «رحمت اله هاشمی» به برخی از اظهارنظرهای غیرمنصفانه در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان

بازنشستگان دایه دلسوزتر از مادر نمی خواهند. برخی ها دنبال حقوق ما بازنشستگان نیستند بلکه دنبال تسویه حساب های سیاسی هستند! بازنشستگان در این روزهای کم درآمدی دولت از توجه دولت و دکتر نوبخت به حقوقشان سپاسگزارند و تا رسیدن به حصول نتیجه ی بهتر، همین مسیر مذاکره را ادامه می دهند!

متن کامل جوابیه به شرح ذیل می باشد:

سلام و عرض ادب و ارادت خدمت همه عزیزان بازنشتسته کشوری و لشکری

قابل توجه دلواپسانی که قبل از مذاکره تیم بازنشستگان سرود یاس می خواندند و حالا آسمان و ریسمان می کنند!

انسانیت و صداقت و درستی و راستی حکم می کند اگر در موردی اشتباه کردی و مرتکب قضاوت قبل از اتفاقی شدید و برایت مسجل و روشن شد که بر داشتت صحیح نبوده است شجاعانه از عملکرد اشتباه خود عذر خواهی کنید. اما اگر این شجاعت و شهامت اعتراف به اشتباه نبود ایرادی نیست، حداقل انتظار می رود بر ادامه گفتار و رفتار و عملکرد ناصحیح قبلی اصرار نکنید!

هر چند صاحبان اصلی مطالبه گری که همان بازنشستگان کشوری و لشکری می باشند در عمل شاهدند و می بینند و قضاوت می کنند که کدام مسیر درست و صحیح و کدام مسیر انحرافی بود!

چند موارد اشکال در صدور احکام وجود دارد که از قبل هم مشخص و معلوم بودند و راهکار رفع آنان نیز در دستورالعمل (بند ۷) پیش بینی شده است و به حول و قوه الهی و با همت جناب آقای دکتر نوبخت و دیگر عزیزان پی گیر و تیم مشاور آقای نوبخت مرتفع خواهند شد.

نوشته های قبلی شما ها در آرشیو موجود است که با چه ادبیاتی و چه الفاظی مسیر مذاکره و مذاکره کنندگان و مسئولین دست اندر کار این اقدام بزرگ و بی نظیر در این شرایط سخت تحریمی را مورد خطاب قرار می دادید.
همان عزیزانی که الان اکثر قریب به اتفاق بازنشستگان محترم بعد از صدور احکام از نتیجه کار اظهار رضایت می کنند، اظهاراتشان در ملاقات های حضوری و تلفنی و یا در نوشته هایشان در فضای مجازی حاکی از رضایتمندی نسبی است و اعلام می نمایند این مسیر، مسیری درست و منطقی و نتیجه بخشی بوده است.

خدمت شما منتقدین عرض کنم اگر شما هدفتان از این آسمان و ریسمان کردن ها، بازنشستگان محترم است مرحمتتان زیاد! ما بازنشستگان از نتیجه کار و ادامه همین مسیر تا نتیجه نهایی و مطلوب رضایت داریم.

بازنشستگان در این روزهای کم درآمدی دولت از توجه دولت و دکتر نوبخت به حقوقشان سپاسگزارند و تا رسیدن به حصول نتیجه ی بهتر، همین مسیر مذاکره را ادامه می دهند!

اما اگر مورد بعضی ها که در اظهاراتشان هم مشهود است حب و بغض شخصی و باندی است که آن حرف دیگری است و مربوط به مطالبه گران اصلی و صاحبان حق که همان بازنشستگان می باشند نیست و ادامه همان مسیر انحرافی است.

عزیزان بازنشسته توجه دارند دلسوزان اصلی از مدعیان و دایه های دلسوز تر از مادر را تشخیص می دهند و کمترین توجهی به این سخن پراکنی ها ی بیجا و غیر منطقی نخواهند کرد و بر ادامه همین مسیر تا حصول نتیجه دلخواه اصرار دارند.

شما نیز مسیر دلخواه خود را ادامه دهید قضاوت نهایی با صاحبان حق است. لکم دینکم ولی دین…/ انتهای پیام

false
true
false
false
  1. ناشناس

    سلام و درود بر هاشمی عزیز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false