×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیام استاندار لرستان بمناسبت روز خبرنگار


بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد و این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام استاندار به شرح ذیل است:

رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری نقش مهمی در فرهنگ سازی عمومی در ابعاد سیاسی و اجتماعی ، جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارد و این وظیفه خطیر برعهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشمداشت به نیازهای مادی نستوه و خستگی ناپذیر در مسیر اطلاع رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می کنند .
لرستان سربلند ؛ مهد پرورش بزرگ مردان و شیر زنانی است که در عرصه های مختلف حماسه ساز بودند و در تقویم افتخارات این مرز و بوم نام خود را جاودان کردند بطوریکه گذر روزها و سال ها یاد و خاطره شان را از اذهان پاک نخواهد کرد.
شهید محمود صارمی غیور مردی از تبار لر نماد و اسوه مقاومت و جوانمردی است برای تمام خبرنگاران تا با الگو پذیری از شخصیت و منش حرفه ای آن شهید بزرگوار در مسیر اطلاع رسانی و تقویت روحیه مطالبه گری جامعه نقش ارزنده‌ای ایفا نمایند.
۱۷ مرداد ماه هر سال فرصت مغتنمی است تا گرامی بداریم یاد و خاطره شهید محمود صارمی را و از زحمات همه عزیزان خبرنگار که در پاسداری از این حرفه ی مهم تلاش‌های شبانه‌روزی دارند تقدیر و تشکر به عمل آید.
همچنین برخود لازم میدانم گرامی بدارم یاد و خاطره شادروان ابراهیم امرایی ومحسن سپهوند خبرنگاران پر تلاش لرستانی که هرچند امروز در بین ما نیستند اما قطعا قلم و کلامشان در میان جامعه ماندگار خواهد بود.
امید است خبرنگاران عزیز هم استانی برای توسعه همه جانبه استان همچون گذشته در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف تمام تلاش خود را در جهت افزایش انسجام و همگرایی تقویت روحیه همدلی و هم افزایی و ارتقاء سطح اعتماد عمومی آحاد جامعه معطوف دارند./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false