×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کلاه برداری و حقه بازی فروشگاه آنلاین (اینترنتی) اِتما و اغفال فرهنگیان کشور

فروشگاه اینترنتی اتما که به زعم خود برای خدمت به جامعه فرهنگیان کشور تاسیس شده است، متاسفانه به عنوان دلال و واسطه بین تامین کنندگان کالا و مشتریان، نقش بازی کرده و علاوه بر دریافت سود بسیار بالا از فرهنگیان در موارد متعددی قصد چاپیدن و گول زدن این قشر بزرگ فرهنگی را دارند.

این فروشگاه با زدن یک یا دو برچسب از برندهای خوب دنیا و در معرض دید قراردادن آنان به عنوان کالاهای مرغوب کشورهای صاحب نام و نشان در ویترین فروشگاه و تحویل کالای تقلبی، بدل، بدون هویت و اصالت یا کالاهای مشابه، مشتریان را به مغالطه می اندازند!!! بدین صورت که هنگام خرید، مشتری یک کالا با برند خوب انتخاب و خریداری می کند ولی موقع تحویل، کالای دیگری یا برندهای مشابه آن در کشورهای دیگر را تحویل خواهند گرفت.

به نظر می رسد این فروشگاه از اعتماد فرهنگیان سو استفاده کرده و با تحویل کالاهای غیر برند به اسم کالای برند در حق این قشر فرهنگی ظلم کرده و علاوه بر سود بسیار زیاد، کالای بی کیفیت و بنجل به خورد آنان می دهد.

از طرفی متاسفانه فرهنگیان نیز با عنایت به این که فروشگاه اتما تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش فعالیت می کند، به این فروشگاه اعتماد کرده و کالاهای مورد نیاز خود را از آن تهیه می نمایند، غافل از این که با یک بررسی جزیی پی خواهند برد که کلاه گشادی به سرشان فرو رفته است و دیگر قابل جبران نیز نیست!!!

مع الوصف مقتضی است مدیران و مسئولان واحد های تعاون و رفاه کارکنان، حقوقی، بازرسی و حراست وزارت آموزش و پرورش به موضوع ورود کرده و نسبت به لغو قرارداد فروشگاه مذکور اقدام لازم را به عمل آورده تا بیش از این شاهد تضییع حقوق فرهنگیان و شکایات آنان از فروشگاه مذکور نباشیم.

فرهنگیان نیز به علت سواستفاده فروشگاه اینترنتی اتما از اعتمادشان، منبعد در صدد تامین کالای مورد نیاز خود از این شرکت نباشند تا با مشکلاتی که برای سایر همکاران خود به وجود آمده است و به هر نحوی مورد اغفال فروشگاه اینترنتی اتما شده اند، مواجه نگردند./انتهای پیام

false
true
false
false
  1. علی صیدمحمدی

    متاسفم برا اتما..بعد از یک هفته بدو بدو وبار گذاری مدارک سفارش من حذف کردن.این هم تکریم فرهنگیان وباز نشستگان..به حال خودم افسوس می خورم.‌که کالا با اخرین نرخ سود به ما می دهند با هزار منت وبعدش به ریش ما می خندند

  2. علی

    اتما برخوردهای نامحترمانه ف توهین آمیز و سوء استفاده گرانه ای بافرهنگیان زحمتکش دارد. کاش همه ی شاکیان از این مجموعه شکواییه علیه آن تنظیم و با کمک مراجع قضایی با آن برخورد شود.

  3. امیدوار

    من تا حالا چندین مورد از این فروشگاه برای خودم یا همکاران خرید کرده ام تاکنون کلاهبرداری ندیدم اتفافا قیمت هاش هم با توجه به تعداد اقساطی ک میده تقریبا مناسب هست. البته من تبیلغ این فروشگاه نمیکنم

  4. سعید رشوند ملی

    سلام، وقت بخیر
    بعد از کلی دوندگی و انتظار سفارشم بی دلیل حذف کردند.
    واقعا چطور میشه از این ها شکایت کرد؟
    هیچ پاسخگوویی و شکایاتی ندارن
    اگر کسی اطلاع داره لطفا بگه پیگیری کنم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false