×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
احداث کمربندی قبرستان خضر تا فلک‎الدین شهر خرم‎‏آباد

معاون عمرانی استاندار لرستان از اجرای پروژه کمربندی قبرستان خضر تا فلک الدین شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه خیابان حافظ برای همیشه از معضل ترافیک رهایی می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، احمد مرادپور شامگاه یکشنبه در ستاد خدمات سفر لرستان با اشاره به اینکه کارهای زیادی در راستای آمادگی استان برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است اما نواقصی هم وجود دارد، اظهار داشت: برنامه ریزی در راستای واگذاری جاذبه‌های گردشگری استان به بخش خصوصی انجام شده و اوایل سال آینده فراخوان این بخش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه آبشار بیشه هم اکنون در اختیار بنیاد مسکن است و این نهاد اقدامات بسیار خوبی برای تأمین زیرساخت‌های گردشگری در آن انجام داده است، یادآور شد: بهار سال آینده این آبشار به یک مجموعه گردشگری جامع و کامل دارای سویت و هتل تبدیل می‌شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه ورودی‌های شهر خرم آباد و دیگر شهرهای استان باید اصلاح شوند، افزود: در درون شهر خرم آباد ترافیک به یک معضل تبدیل شده است، در بسیاری از پاساژها و ساختمان‌های مرکز شهر پارکینگ پیش بینی نشده که همین امر موجب بروز ترافیک در سطح شهر می‌شود.

مرادپور خاطرنشان کرد: این مسئله یک ظلم و خیانت بزرگ به شهر است و باید شهر را از مشکل ترافیک نجات دهیم.

وی با اشاره به اینکه یک کمربندی از سمت قبرستان خضر تا فلک الدین خرم آباد در دامنه کوه اجرا می‌شود، اظهار داشت: این پروژه اگر اجرایی شود تکلیف کسانی که از سمت الشتر به جنوب شهر خرم آباد و از سمت کوهدشت به شمال شهر خرم آباد وارد می‌شوند، مشخص شده و برای همیشه خیابان حافظ از ترافیک رهایی می‌یابد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه این پروژه برای مطالعه به مشاور تحویل داده شده است، یادآور شد: با اجرای این کمربندی در نهایت خیابان حافظ به یک پیاده رو تبدیل شده و بازار سرپوشیده و بافت قدیمی شهر در آن منطقه به یک جاذبه تبدیل می‌شود.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false