×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
چرا شهردار و مسئولین عمرانی استان نظارت نمی کنند؟

چند وقت پیش مقوله ای با عنوان عدم هماهنگی بین شهرداری و شرکت های دولتی خدمات رسان از جمله شرکت گاز و آب و فاضلاب مبنی بر ایجاد دست انداز و چاله چوله در خیابانهای مرکز و سایر شهرهای استان مرقوم و در فضای مجازی دست به دست چرخید و متاسفانه هیچ یک از شرکت ها و سازمان های فوق الذکر نیز پاسخ مناسبی به خواسته بحق مردم ندادند و بی اهمیت از کنار این معضل بزرگ می گذرند.

این طور به نظر می رسد که مسئولین محلی از نجابت و متانت این مردم صبور سوء استفاده کرده و به مطالبات بحق آنان که حق داشتن شهری با مبلمانی زیبا، جدول، خیابان و آسفالتی استاندارد، مرغوب و بدون موج و فاقد دست انداز برای شهروندان توجهی ندارند
نمونه بارز آن اجرای طرح انتقال آب توسط شرکت آبفا در خیابان شریعتی و انقلاب خرم آباد است که پس از لوله گذاری توسط شرکت فوق، آسفالت آن به طور سراسری دارای موج، پستی و بلندی و فاقد کیفیت و استاندارد لازم است !

واقعا جای تعجب و تاسف دارد اول برای شهروندان که نسبت به این گونه معضلات در سطح شهر اعتراضی ندارند. دوم برای مسئولین عمرانی استان که نظارت دقیقی نسبت به این گونه پروژه ها ندارند و سوم برای شهردار و دست اندر کاران امور عمرانی شهری که این موضوع و موارد مشابه آن برایشان اهمیتی ندارد!

واقعیت امر اینست که وقتی این طور مشکلاتی در معرض قضاوت مردم قرار می گیرد دو چیز به ذهن آنان متبادر می گردد. اول اینکه مسئولین امر خصوصا مهندسین ناظر بی سوادند و تخصص و علم این کار را ندارند دوم اینکه ممکن است خدایی ناکرده مسئولین و ناظرین این گونه پروژه ها با پیمانکاران مربوطه زد و بندی داشته اند که در نهایت نتیجه آن تضییع حقوق شهروندی و نادیده گرفتن حق مردم است.

علی ایحال از طرف این مردم نجیب و صبور درخواست می گردد شهردار محترم خرم آباد قدم رنجه نموده با ماشین شخصی خودشان از روی آسفالت این پروژه (آبرسانی خیابان شریعتی) عبور نمایند و نتیجه بازدید خود را در جلسه علنی آینده اش باحضور اعضای محترم شورای شهر، مردم و رسانه ها توضیح داده و دلایل عدم نظارت خود و معاونت عمرانی اش را جهت اقناع افکار عمومی و مردم بیان نمایند.

نکته آخر نیز تقاضای عاجزانه از اهل قلم و رسانه است که به راحتی از این گونه قضایا عبور نکنند، چرا که در روز جزا در مقابل مردم مسئولند./کیوان رباطی مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری پژواک لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false