×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۲ بخش از بیمارستان تأمین اجتماعی لرستان به کرونا اختصاص یافت



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: با توجه به شدت شیوع بیماری کرونا، ۲ بخش از بیمارستان تامین اجتماعی لرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

امین بهاروند، مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اظهار داشت: طی روزهای اخیر شدت ابتلا و بستری بیماران مبتلا به کرونا در استان بسیار افزایش یافته که در این راستا با توجه به ظرفیت بیمارستان های دیگر، بخشی از بیماران کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی بستری شدند.
وی افزود: در این راستا دو بخش از بیمارستان تامین اجتماعی تخلیه و برای بستری بیماران کرونایی اختصاص داده شد و در صورت نیاز بیشتر به تخت ها، بخش های دیگری تخلیه و به کرونا اختصاص داده می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان تصریح کرد: در روز شنبه همین هفته تعداد ۱۰ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی بستری شدند اما با توجه به شیوع این بیماری، هم اکنون طی چند روز بیماران بستری در این مرکز به ۷۱ نفر افزایش یافته است.
بهاروند عنوان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی این آمادگی را دارد تا در صورت نیاز تعداد تخت ها را به ۹۰ تخت افزایش دهد.
وی بیان کرد: در پیک آبان ماه ۸۲ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی بستری شدند که به نظر می رسد در این مرحله افراد بیشتری مبتلا شده و باید تحت مراقبت قرار گیرند.خبرگزاری دانا/Mr
 

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false