×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
‍ استاندار لرستان: مدیران ریسک‌پذیر نگران نباشند

استاندار لرستان از دستگاه‌های نظارتی درخواست کرد که قدرت ریسک مدیران را نگیرند.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان، دکتر سیدموسی خادمی در شورای اداری استان که برای تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد طی بخش دیگری از سخنان خود به هفته دولت اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی خدمات خود را در طول این هفته به مردم منتقل و بیان کنند.

وی از رسانه‌ها درخواست کرد در کنار مسئولان این پیام را به مردم برسانند که علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و مشکلات در حال تلاشیم تا کارها را به خوبی انجام دهیم.

دکتر خادمی خطاب به مدیران بیان کرد: تنها به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها طی این ایام اکتفا نکنید و برنامه‌های فرهنگی و روابط خارجی دولت را نیز مورد بحث قرار دهید.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در تمامی جوانب باید فعال بود، ادامه داد: هر کسی در حوزه کاری خود خدماتش را تشریح کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکیدمان در دولت و به‌ویژه لرستان برگزاری انتخاباتی سالم است و باید مردم را به این مهم امیدوار کنیم.

دکتر خادمی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی با دقت و کیفیت قابل قبول نیاز است که مقدمات آن نیز فراهم شود، اضافه کرد: بی‌طرفی را از دولت، استاندار، دستگاه‌های اجرایی و استانداری آغاز کرده‌ایم و طرف‌داری از کسی یا جناحی را نمی‌پذیریم.

استاندار لرستان بیان کرد: خوشحال می‌شویم که سلیقه ما رای بیاورد اما کار خلافی انجام نداده و از رای مردم حمایت و صیانت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: همه افراد و وابسته‌های به نظام نیز باید تلاش کنند که بی‌طرفی در این انتخابات رعایت شود.

دکتر خادمی در ادامه به اعتبارات سیل اشاره کرد و با بیان اینکه این رقم تنها در حوزه زیرساخت‌ها نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که تقریبا ۶۰ درصد آن تخصیص یافته است، افزود: همچنین برای سایر حوزه‌ها نیز بودجه تعیین شده که از اعتبارات معمول بیشتر است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در این رابطه اگر عادی کار کنیم نمی‌توانیم اقدام خاصی انجام دهیم؛ ابتدای هر کاری باید سرعت و قدرت ریسک خود را بالا ببریم.

وی به دستگاه‌های نظارتی توصیه کرد که قدرت ریسک مدیران را نگیرند و با همفکری برای انجام هر چه زودتر پروژه‌ها اقدام کنند.

دکتر خادمی با بیان اینکه امیدواریم که در هفته اول شهریور آغاز تمامی پروژه‌های سیل را داشته باشیم، اضافه کرد: هم‌اکنون پیگیری‌ ردیف‌های متفرقه شروع شده چراکه در حال توزیع هستند.

مدیر ارشد لرستان با اشاره به اینکه توزیع این ردیف فرمول خاصی ندارد، گفت: طریقه جذب بستگی به استان و ریسک‌پذیری دستگاه دارد که انتظار می‌رود مدیران با قدرت تعامل، تلاش خود را برای جذب آن به کار بندند.

وی با بیان اینکه کسی جرات شروع پر‌و‌ژه‌ نداشته باشد چیزی دریافت نخواهد کرد، افزود: یکی از معیارهای ارزیابی مدیران همین موضوع بوده و هست و اگر نتوانند سهم خود را از اعتبارات ملی بگیرند با آنان برخورد می‌شود.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دولت در شرایط سخت مالی نزدیک به ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی را تخفیف داده و قابل قبول نیست مدیری نتواند از این فرصت استفاده کند.

استاندار لرستان بیان کرد: عمده اعتبارات به صورت اوراق است و سال گذشته در این رابطه استان خوب اقدام کرد؛ حال نیز انتظار می‌رود از هم‌اکنون شروع کنند.

وی با بیان اینکه هر مدیری در کارش ممکن است جابجایی‌هایی داشته باشد که مرجع بررسی وجود دارد، گفت: مدیر اگر در جایی بحث استفاده شخصی نباشد نباید دستش بلرزد و بایستی قدرت ریسک داشته باشد.

دکتر خادمی تاکید کرد: مدیران ریسک‌پذیر نباید نگران باشند و کار خود را با قدرت پیش ببرند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false