×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
️‍ آغاز بازسازی ۱۸ باب مدرسه تخریب شده از سیل در استان لرستان با مشارکت بانک پاسارگاد


طی توافقنامه بین مدیرعامل محترم بانک پاسارگاد، اداره کل آموزش و پرورش لرستان و اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان مقرر شد کار باز سازی و احداث ۱۸ آموزشگاه تخریبی با تعداد ۵۴ کلاس در مناطق سیل زده استان لرستان آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان ، در جلسه ای که عصر روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری با حضور هیئت اعزامی از بانک پاسارگاد کشور ، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و رئیس بانک پاسارگاد خرم آباد و روسای ادارات بودجه، حقوقی و تدارکات آموزش و پرورش لرستان حضور داشتند، مقرر شد تا ابتدای مهر ماه سال ۹۸ تعداد ۱۸ آموزشگاه با ظرفیت ۵۴ کلاس در مناطق سیل زده استان لرستان توسط بانک پاسارگاد و با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان ساخته و برای سال تحصیلی ۹۹_۹۸ آماده بهره برداری شود .

در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با تقدیر از مشارکت مدیر عامل محترم بانک پاسارگاد و حضور هیات اعزامی در لرستان به ارائه گزارشی از مدارس آسیب دیده از سیل پرداخت و از همه خیرینی که به نوعی در استان حضور یافته و بخشی از هزینه ساخت مدارس را تقبل کرده اند، تقدیر کرد .

زینی وند مقدم با اشاره به زمان کوتاه تا آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امیدواریم با قید فوریت و با سرعت عمل و استحکام لازم ، با همکاری خیرین بتوانیم در سال تحصیلی آینده دانش آموزان را در آغاز ماه مهر و بدون دغدغه به کلاس درس راهی کنیم.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان با تقدیر از حضور خیرین گفت: خوشحالیم که بانک پاسارگاد از اولین خیرینی بودند که برای بازسازی مدارس اعلام آمادگی کرده اند .

مهندس چگنی با ارائه آماری از مدارس تخریبی و مدارسی که نیاز به تعمیر دارند گفت حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا به جایگاه اول برسیم که بخشی از آن توسط خیرین تعهد شده است .

در این نشست مهندس مبارکی ریاست اداره املاک و ساختمان بانک پاسارگاد ضمن ابلاغ سلام مدیر عامل بانک پاسارگاد گفت : بانک پاسارگاد مشارکت در ساخت مدارس را جزء مسئولیت‌های اجتماعی خود می داند وی با اشاره به سایر فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی بانک پاسارگاد به برخی از آنها از جمله تاسیس دانشگاه در مرکز، ساخت مدارس در مناطق محروم، بورسیه تحصیلی دانش آموزان و چاپ کتب مختلف اشاره کرد .

در این جلسه مبارکی، رئیس اداره املاک و ساختمان، فیروزبخش معاون روابط عمومی، ابطحی کارشناس ارشد اداره املاک و ساختمان بانک پاسارگاد کشور و رستمی رئیس شعبه بانک پاسارگاد خرم آباد حضور داشتند./انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false